Dostawa żywności do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkół w Cybince

Publication date 2015-12-28
End date 2016-01-08 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Cybince
Miejscowość Cybinka
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Lody i produkty podobne,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 354108 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 154111002, 151000009, 151311305, 158000006, 153000001, 31425003, 158110006, 153311709, 155551004, 152000000, 152210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki szkolnej i przedszkolnej Zespołu Szkół w Cybince z podziałem na zadania - liczba zadań 7. Zadanie nr 1 - dostawa produktów mleczarskich i tłuszcze roślinne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SWIZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15.50.00.00-3-Produkty mleczarskie, 15.41.11.00-2-Tłuszcze zwierzęce lub roślinne. Zadanie nr 2 - dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.10.00.00-9-Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,15.13.11.30-5-Wędliny. Zadanie nr 3 - dostawa różnych produktów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.80.00.00-6-Różne produkty spożywcze. Zadanie nr 4 - dostawa owoców i warzyw i jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania
nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.30.00.00-1-Owoce, warzywa, 03.14.25.00-3-Jaja świeże. Zadanie nr 5 -dostawa pieczywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.81.10.00-6-Pieczywo. Zadanie nr 6 - dostawa mrożonek warzywno-owocowych i lodów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.33.11.70-9-Warzywa mrożone, 15.55.51.00-4-Lody. Zadanie nr 7 - dostawa ryb i przetworów rybnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 2.1 formularz asortymentu dla stołówki szkolnej i Nr 2.2 formularz asortymentu dla stołówki przedszkolnej do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.20.00.00-0- Ryby przetworzone i konserwowane,15.22.10.00-3-Ryby mrożone.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Cybince
Ulica Ul. Szkolna 15
Nr domu 15
Miejscowosc Cybinka
Kod poczt 69-108
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 391 13 15, 512 289 961
Fax 68 391 13 15
Internet www.zs.cybinka24.pl
Regon 21130199400000
E mail zs.@cybinka.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja oświatowa
Rodzaj zam inny Instytucja oświatowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
Potencjal Nie wymagany
Zdolne Nie wymagany
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1)Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, z uwzględnieniem treści ofert. 2)Wykonawca, którego ofertę wybrano przed podpisaniem umowy musi przedstawić dokument, z którego wynika, kto jest upoważniony do podpisania umowy. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum; spółka cywilna) w przypadku gdy ich oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy mają obowiązek przedłożyć umowę regulującą ich współpracę zawartą przed terminem składania ofert. 4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający podpisze umowę zgodnie z dołączonym do SIWZ wzorem umowy. Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie informacje i zobowiązania wykonawcy, wynikające z przedstawionej przez niego oferty, uznanej przez zamawiającego za najkorzystniejszą. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy Pzp). 6)W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 7) Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8) zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: a) terminu realizacji umowy z powodu działań/zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; b) osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) wynagrodzenia w przypadku: - zmiany stawki VAT; - zmiany asortymentu zgodnie z ust.4 - zmiany asortymentu (w zakresie ilościowym oraz rodzajowym) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w związku z decyzją organu administracyjnego, w tym SANEPIDU, lub w przypadku gdy zmiana asortymentu będzie korzystana dla Zamiawiającego. d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 9) Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności: a)opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 czas dostawy zamówionego towaru od chwili zamówienia
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin płatności za fakturę
Kryt 3p 10
Spec www www.zs.cybinka24.pl
Spec war Zespół Szkół w Cybince, ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka
Data skl 08/01/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat Zespołu Szkół w Cybince, ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Brak finansowania ze środków UE.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)