Publication date |
2015-12-28 |
End date |
2016-01-08 10:00:00 |
Instytucja |
Zespół Szkół w Cybince |
Miejscowość |
Cybinka |
Województwo |
lubuskie |
Branża |
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Warzywa przetworzone,
- Oleje zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Lody i produkty podobne,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
354108 / 2015 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
155000003, 154111002, 151000009, 151311305, 158000006, 153000001, 31425003, 158110006, 153311709, 155551004, 152000000, 152210003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Szkół w Cybince
|
Ulica |
Ul. Szkolna 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowosc |
Cybinka
|
Kod poczt |
69-108
|
Wojewodztwo |
lubuskie
|
Tel |
68 391 13 15, 512 289 961
|
Fax |
68 391 13 15
|
Internet |
www.zs.cybinka24.pl
|
Regon |
21130199400000
|
E mail |
zs.@cybinka.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Instytucja oświatowa
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja oświatowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
7
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
|
Wiedza |
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
|
Potencjal |
Nie wymagany
|
Zdolne |
Nie wymagany
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie zbiorcze, stanowiące załącznik nr 3 do SWIZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1)Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, z uwzględnieniem treści ofert. 2)Wykonawca, którego ofertę wybrano przed podpisaniem umowy musi przedstawić dokument, z którego wynika, kto jest upoważniony do podpisania umowy. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum; spółka cywilna) w przypadku gdy ich oferta została uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy mają obowiązek przedłożyć umowę regulującą ich współpracę zawartą przed terminem składania ofert. 4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 5) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający podpisze umowę zgodnie z dołączonym do SIWZ wzorem umowy. Do przedstawionego wzoru umowy zostaną wprowadzone wszystkie informacje i zobowiązania wykonawcy, wynikające z przedstawionej przez niego oferty, uznanej przez zamawiającego za najkorzystniejszą. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy Pzp). 6)W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. 7) Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8) zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie: a) terminu realizacji umowy z powodu działań/zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; b) osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) wynagrodzenia w przypadku:
- zmiany stawki VAT;
- zmiany asortymentu zgodnie z ust.4
- zmiany asortymentu (w zakresie ilościowym oraz rodzajowym) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w związku z decyzją organu administracyjnego, w tym SANEPIDU, lub w przypadku gdy zmiana asortymentu będzie korzystana dla Zamiawiającego. d) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 9) Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
a)opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, d) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, e) czas wykonania zmiany, f) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
czas dostawy zamówionego towaru od chwili zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
termin płatności za fakturę
|
Kryt 3p |
10
|
Spec www |
www.zs.cybinka24.pl
|
Spec war |
Zespół Szkół w Cybince, ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka
|
Data skl |
08/01/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Zespołu Szkół w Cybince, ul. Szkolna 15, 69-108 Cybinka
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Brak finansowania ze środków UE.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|