| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer
|
| Ulica |
ul. Żegańska 1 pok. 513
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
04-713
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 443 69 72
|
| Fax |
22 443 70 45
|
| Internet |
www.wawer.warszawa.pl
|
| Regon |
01525966300147
|
| E mail |
m.rutkowski@wawer.warszawa.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
30/12/2018
|
| Wadium |
nie dotyczy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania obejmujące dostawę lub dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarko-drukarek) na potrzeby instytucji, urzędów lub firm, o łącznej wartości zadań co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 11.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączeniem dowodów dotyczących głównych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Wykaz urządzeń wielofunkcyjnych i systemu oferowanych przez Wykonawcę, określający w szczególności: nazwę, typ i producenta oferowanego urządzenia, nazwę urządzenia i jego charakterystykę, parametry techniczno-użytkowe, rok produkcji, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
Wykaz winien określać funkcje oferowanego systemu oraz parametry techniczno-użytkowe oferowanych urządzeń na poziomie szczegółowości nie mniejszym niż określone w charakterystyce ww. urządzeń zawartej w opisie przedmiotu zamówienia i w kolumnie drugiej formularza wykazu urządzeń. Funkcje zaoferowanego systemu oraz parametry i właściwości techniczno-użytkowe oferowanych urządzeń winny co najmniej odpowiadać wszystkim analogicznym parametrom i wymaganiom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu ww. wykazu. Oferowane urządzenia musza być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r.
|
| Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
85
|
| Kryt 2 |
Ilość oferowanych urządzeń typu II
|
| Kryt 2p |
15
|
| Spec www |
www.wawer.warszawa.pl
|
| Spec war |
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa pok. 513.
|
| Data skl |
07/01/2016
|
| Godz skl |
12:00
|
| Miejsce |
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy - Urząd Dzielnicy Wawer, ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa, punkt podawczy na parterze budynku
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oddzielnie musi złożyć dokumenty wymienione w pkt III.4.2 i III.4.4. Otwarcie ofert 07.01.2016 godz. 13:00 w pok. 112
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|