Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Publication date 2015-12-29
End date 2016-01-07 10:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 355332 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych:
tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Instytut Górnictwa
Ulica pl. Gwarków 1
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-166
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2581631-9
Fax 0322596533
Internet www.gig.eu
E mail bgxzg@gig.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę : 8 000,00 PLN ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 Pln) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- mBank nr 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data tj. 07.01.2016 r. do godz. 1000 wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w rozdziale I SIWZ, przed otwarciem ofert. 5. W przypadku złożenia wadium w innej formie, wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego i dostarczenie go do Siedziby Zamawiającego, Pl. Gwarków 1, Katowice, Budynek Dyrekcji, II piętro, Dział Finansowy i Windykacji Należności pok. 217 w terminie do 07.01.2016 r. do godz. 1000. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp. 7. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII SIWZ, pkt. 2, ust. b - e, muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jedo spełniania. Zamawiający oceni powyższy warunek w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a i 2b do SIWZ), wg formuły spełnia nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jedo spełniania. Zamawiający oceni powyższy warunek w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a i 2b do SIWZ), wg formuły spełnia nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jedo spełniania. Zamawiający oceni powyższy warunek w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a i 2b do SIWZ), wg formuły spełnia nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jedo spełniania. Zamawiający oceni powyższy warunek w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a i 2b do SIWZ), wg formuły spełnia nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunku poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny jedo spełniania. Zamawiający oceni powyższy warunek w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a i 2b do SIWZ), wg formuły spełnia nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI, ust. 5, ppkt 5.2 SIWZ, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 6.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, opisanych powyżej w pkt VI. 7 SIWZ, Wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt VI.6 i VI.7 SIWZ muszą być złożone w postaci oryginału lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 11. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika. 12. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. VI, pkt 5.1, 5.2 SIWZ powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; - działania siły wyższej; d) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.gig.eu
Spec war Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
Data skl 07/01/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zakup realizowany będzie z różnych źródeł finansowania w zależności od potrzeb zamawiajacego w tym projektów/ programów ze środków Unii Europejskiej. 1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. 8. Wszystkie szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 4) stanowiącym integralną część SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawca z tego tytułu nie może wystąpić z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego. 10. Ustala się termin uregulowania należności: płatność za każdą dostawę cząstkową będzie dokonana w terminie do 30 dni. Termin płatności będzie liczony od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury, obejmującej dostarczony towar. 11. Wykonawca zapewni gwarancję i rękojmię na okres 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury. 12. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 72 godzin od otrzymania informacji wymienić materiały eksploatacyjne na nowe wraz z pełnym okresem gwarancyjnym. 13. Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)