861/PN/ZP/D/2015 Zakup materiałów i narzędzi instalacyjnych, aparatów telefonicznych, podzespołów komputerowych i monitora dla USK im. WAM-CSW w Łodzi

Publication date 2015-12-29
End date 2016-01-08 09:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 355656 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302370009, 302310007, 325500003, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup materiałów i narzędzi instalacyjnych, aparatów telefonicznych, podzespołów komputerowych i monitora z podziałem na 4 Pakiety.

Opis

Sprzęt i urządzenia komputeroweCzęści, akcesoria i wyroby do komputerówAparaty telefoniczneMonitor

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego 113
Nr domu 113
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-549
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 42 6393452
Internet www.usk.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
E mail zamowienia.skwam@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 10
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy materiałów i lub narzędzi instalacyjnych, aparatów telefonicznych, podzespołów komputerowych i monitora w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż: - Pakiet 1 - 3 500,00 zł - Pakiet 2 - 1 500,00 zł - Pakiet 3 - 1 500,00 zł - Pakiet 4 - 1 500,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.1. 2 Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 3 Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o których mowa w pkt. 1.2 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 4 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 2. 6 Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Szczegółowe informacje na temat oferowanego sprzętu (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. Do oferty należy załączyć: - w przypadku Pakietu 1; Pakietu 3 i Pakietu 4: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE; - oraz Pakietu 3: Świadectwo homologacji
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę nazwy własnej sprzętów w przypadku gdy: 2.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Sprzęt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; 2.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 3. zmianę ceny przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 3.1 nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na sprzęt będący przedmiotem umowy; 3.2 nastąpi zmiana stawki podatku VAT; 4. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. 5.Zmianą terminów realizacji umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www http://www.usk.umed.lodz.pl
Spec war SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych
Data skl 08/01/2016
Godz skl 09:00
Miejsce SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)