Dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016
Publication date | 2015-12-29 |
End date | 2016-01-08 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 |
Miejscowość | Krynica-Zdrój |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 356192 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 153000001, 158100009, 152200006, 153311709, 158000006, 31425003, 154000002, 151000009, 150000003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do trzech placówek oświatowych na terenie miasta Krynica-Zdrój w roku 2016. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia od 1 do 6. Część 1 przedmiotu zamówienia: Świeże owoce i warzywa, Część 2 przedmiotu zamówienia: Pieczywo i wyroby cukiernicze, Część 3 przedmiotu zamówienia: Mrożonki, Część 4 przedmiotu zamówienia: Produkty ogólnospożywcze, Część 5 przedmiotu zamówienia: Mięso i wędliny, Część 6 przedmiotu zamówienia: Produkty mleczarskie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej części. Poszczególne części (asortyment, ilość) zostały szczegółowo opisane w Załącznikach Nr 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ - Formularzach asortymentowo-cenowych. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą siedziby poszczególnych placówek oświatowych tj.: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój; 2) Gminne Przedszkole Nr 2 (Mali Odkrywcy) w Krynicy-Zdroju, ul. Reymonta 10, 33-380 Krynica-Zdrój; 3) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 158, 33-380 Krynica-Zdrój. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Dostawy realizowane będą sukcesywnie według faktycznych potrzeb placówek oświatowych na podstawie tzw. zamówień częściowych. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przedmiotu zamówienia do siedzib ww. placówek oświatowych po uprzednim telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem, przez pracownika danej placówki. Dostawa i rozładunek przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu właściwej placówki w miejsce wskazane przez pracownika tej placówki. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju produktów żywnościowych. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane produkty środkami transportu zapewniającymi należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. osoby wykonujące dostawy muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które zobowiązane są okazać na każde żądanie Zamawiającego. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz. U. z 2015 r., poz. 594 z późn. zm./, wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych /Dz. U. z 2015 r., poz. 678 z późn. zm./. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych dobrej jakości tj.: świeżych, pełnowartościowych, czystych, bez objawów nadpsucia, bez śladów uszkodzenia, w początkowym terminie przydatności do spożycia o właściwej gramaturze. Produkty powinny posiadać walory smakowe, zapachowe i sensoryczne odpowiednie dla danego produktu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów oraz uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt. Ilości wskazane w Załącznikach od Nr 6 do Nr 12 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w ww. załącznikach. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 70 % ceny podanej w formularzu ofertowym. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy OpisSzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 6 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 1 przedmiotu zamówienia - Świeże owoce i warzywa. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowySzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 2 przedmiotu zamówienia - Pieczywo i wyroby cukiernicze. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowySzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 3 przedmiotu zamówienia - Mrożonki. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowySzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 9 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 4 przedmiotu zamówienia Produkty ogólnospożywcze. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowySzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 10 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 5 przedmiotu zamówienia - Mięso i wędliny. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowySzczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 11 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy - część 6 przedmiotu zamówienia - Produkty mleczarskie. Szczegółowe ilości szacunkowe dostaw w ramach części ze wskazaniem poszczególnych placówek oświatowych określa Załącznik Nr 12 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 5 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 |
Ulica | ul. Piłsudskiego 91 |
Nr domu | 91 |
Miejscowosc | Krynica-Zdrój |
Kod poczt | 33-380 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 18 471 55 38 |
Fax | 18 471 55 38 |
Internet | www.zsp1krynica.pl |
Regon | 12139828500000 |
E mail | sces1krynica@op.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | nie dotyczy |
Rodzaj zam | Inny: Gminna jednostka budżetowa |
Rodzaj zam inny | Gminna jednostka budżetowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 6 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ). |
Wiedza | Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ). |
Potencjal | Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ). |
Zdolne | Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ). |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) wystąpienia siły wyższej; 2) zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy; 3) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.zsp1krynica.pl |
Spec war | Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój |
Data skl | 08/01/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Krynicy-Zdroju, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój, sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzenie aukcji elektronicznej |
Czy uniewaznienie | Nie |