Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Solec Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Solec 93
|
Nr domu |
93
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-382
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 250 62 48
|
Fax |
22 250 61 99
|
Regon |
14262895500000
|
E mail |
zp@cmsolec.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ze zm.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Internet |
www.cmsolec.pl
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
|
Uprawnienie |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Wiedza |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Potencjal |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolne |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 20.05.2010 r. - dla wyrobów medycznych. Dokumenty te muszą być bezwzględnie odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dany dokument.
2. Oświadczenia, iż nie są wyrobami medycznymi - dla pozostałych wyrobów.
3. Materiały informacyjne dla oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego sporządzone w języku polskim. Dokumenty te muszą być bezwzględnie odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dany dokument.
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Oprócz przypadków określonych w Kodeksie cywilnym zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Odstąpienie od umowy w tym przypadku powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
3. W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1) przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy;
2) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te wynikają z faktu wprowadzenia na rynek przez producenta produktu równoważnego, zmodyfikowanego, bądź udoskonalonego i równoczesnym wycofaniu produktu będącego przedmiotem umowy;
3) zmiany numeru katalogowego lub nazwy własnej produktu, o ile zmiana ta została dokonana przez producenta i potwierdzona stosownymi dokumentami;
4) Zmiany sposobu konfekcjonowania.
4. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.cmsolec.pl
|
Spec war |
www.cmsolec.pl
|
Data skl |
08/01/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Szpitala Solec Sp. z o.o., ul. Solec 93, 00-382 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|