Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy - AEZ/S-154/2015

Publication date 2015-12-31
End date 2016-01-12 10:00:00
Instytucja Warszawski Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble laboratoryjne,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360340 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391800007, 391810004, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa, montaż i ustawienie mebli laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety,
Pakiet 1 - meble laboratoryjne do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej WUM,
Pakiet 2 - meble laboratoryjne do Zakładu Biologii Medycznej WUM,
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, dla poszczególnych pakietów, o których mowa w części II SIWZ, stanowiących Załączniki 2.1 2.2 oraz w Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki 3.1-3.2.

Opis

Meble laboratoryjne do Katedry i Zakładu Technologii Leków i Biotechnologii Farmaceutycznej WUM. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik 2.1 oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik 3.1.Meble laboratoryjne do Zakładu Biologii Medycznej WUM,
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym Załącznik 2.2 oraz w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik 3.2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Warszawski Uniwersytet Medyczny
Ulica ul. Żwirki i Wigury 61
Nr domu 61
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 5720366
Fax 22 5720363
Internet www.wum.edu.pl
Regon 00028891700000
E mail aez@am.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie Pakietu 2. 2. W zakresie Pakietu 1, Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). 3. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 4. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 6. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 4, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 7. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy.
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku w zakresie dostaw objętych Pakietem 1, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych dostaw, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w tym co najmniej jednej dostawy mebli laboratoryjnych o wartości co najmniej 80 000,00 złotych każda, Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Dowodami, o których mowa w ust. 1 pkt 1 , są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w pkt. 1. 3. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2. 4. Jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków), zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, z uwzględnieniem następujących informacji: 1) o zakresie dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) o sposobie wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia, 3) o charakterze stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) o zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia a także, zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy, oświadczenie o solidarniej odpowiedzialności z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że podmiot ten za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia wymagań zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach, o których mowa w części IX SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą: a) w odniesieniu do Pakietu 1: 1) Karty katalogowej stołu laboratoryjnego wyspowego wraz ze schematem lub zdjęciem proponowanej zabudowy. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 2) Karty katalogowej nadstawki laboratoryjnej wraz ze schematem lub zdjęciem proponowanej nadstawki. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 3) Karty katalogowej proponowanego oświetlenia wraz ze wskazaniem źródła światła, 4) Karty katalogowej biurka laboratoryjnego z kontenerem przejezdnym. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 5) Karty katalogowej szafki niskiej z blatem z konglomeratu. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 6) Karty katalogowej szafy witrynowej. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 7) Karty katalogowej ze schematem szafy wnękowej. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 8) Karty katalogowej krzesła z podłokietnikami. Zdjęcie lub schemat winien przedstawiać oferowany mebel oraz zawierać opis techniczny, 9) Karty katalogowej wraz ze schematem lub zdjęciem oferowanej armatury laboratoryjnej, 10) Karty katalogowej wraz ze schematem lub zdjęciem proponowanego ociekacza laboratoryjnego, 11) Karty katalogowej wraz ze schematem lub zdjęciem proponowanych zlewów laboratoryjnych, b) w odniesieniu do Pakietu 2 - potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą katalogu producenta lub innego dokumentu, prezentującego oferowany system meblowy, zawierającego rysunki lub fotografie, potwierdzające zgodność parametrów technicznych i technologicznych oferowanych produktów z wymaganiami określonymi w Formularzu wymaganych warunków technicznych i technologicznych, stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ, przy czym Zamawiający nie wymaga aby ww. dokumenty potwierdzały wymiary mebli wymagane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia katalogu prezentującego oferowane meble systemowe, przy czym dokument ten nie musi obejmować całego asortymentu określonego w Formularzu wymaganych warunków technicznych, 2) w zakresie Pakietu 1 zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Potwierdzeniem spełnienia ww. warunku będzie złożenie wraz z ofertą: c) dokumentu potwierdzającego, że stoły laboratoryjne spełniają wymagania normy PN-EN 13150 oraz normy PN-EN 14727; d) dokumentu potwierdzającego, że oferowana armatura laboratoryjna jest zgodna z normami: EN 200 oraz normą EN13792; e) dokumentu potwierdzającego, że oferowane krzesła są zgodne z normą PN-EN 1335.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wycofania z dystrybucji modelu oferowanego mebla i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich, jak model oferowany, lub który został udoskonalony, albo dodatkowo wyposażony, za cenę taką jak zaoferowana w postępowaniu; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.wum.edu.pl
Spec war Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Data skl 12/01/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 312 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)