BZP.3810.2.2016.JK-dostawa krzeseł korytarzowych dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Publication date 2016-01-21
End date 2016-01-28 11:30:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 14188 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Określenie przedmiotu zamówienia.2.1. Krzesła korytarzowe: Ławka na stalowej czarnej lub chromowanej nodze, z wyraźnie profilowanym siedziskiem, wykonane z trwałego estetycznego plastiku- polipropylenu odpornego na dezynfekcje i promieniowanie UV, posiadające otwór odprowadzający wodę. Pojedyncze krzesło na chromowanej nodze w tych samych wymiarach i o stylistyce co ławka. Kolor: pistacjowy.Wymiary siedziska-szerokość nie mniej niż 430 mm -wysokość ok 380 mm,wysokość całkowita ok. 790 mm,szerokość stópki ok. 600 mm 2.2. Krzesła pojedyncze na metalowych nóżkach chromowanych, siedzisko wyraźnie wyprofilowane wraz z oparciem wykonane z trwałego estetycznego tworzywa odpornego na dezynfekcje i UV, tworzywo antypoślizgowe, otwór umożliwiający odprowadzenie wody. Ławka siedziska o tej samej stylistyce i kolorze co krzesło, noga z tyłu dłuższa zabezpieczająca ścianę przed obiciem. Kolor: pomarańczowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Ulica ul. Grabiszyńska 105
Nr domu 105
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 53-439
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3349520, 410
Internet http://www.dcchp.pl
Regon 00029429500000
E mail tpodsiadlo@o2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Rodzaj zam inny podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu ( w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2.Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1.zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2.wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 3.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4.terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5.podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 6.zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b)niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, c)jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7.przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku siły wyższej 8.z powodu wynikających ze statutowej działalności zmawiającego, zdarzeń masowych, zwiększonej zachorowań.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.dcchp.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych(BZP) - pokój nr 6 Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:05 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.
Data skl 28/01/2016
Godz skl 11:30
Miejsce Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Kancelaria - pokój nr 4, 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105..
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)