Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek do siedziby Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni w 2016 roku

Publication date 2016-01-22
End date 2016-01-29 10:45:00
Instytucja Gmina Września
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 14862 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301976002, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Papier A4 gramatura min. 80 g - 2700 ryz,
2. Papier A3 gramatura min. 80 g - 75 ryz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Września
Ulica ul. Ratuszowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Września
Kod poczt 62-300
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 4360880 w. 146
Fax 061 4362500
Internet http://www.wrzesnia.pl
Regon 00052660100000
E mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów z art. 144 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) zmiany w zakresie wynagrodzenia i płatności Wykonawcy, w przypadku: a) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków; c) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy miedzy ilością papieru określoną w tabeli oferty do zakupu a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z faktycznego zużycia; d) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy; 2) zmiany terminu dostawy cząstkowej, w przypadku: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające realizację dostawy w określonym terminie; b) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3) zmiany danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
Kryt cena A
Spec www http://bip.wrzesnia.pl
Spec war Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok. nr 13
Data skl 29/01/2016
Godz skl 10:45
Miejsce Urząd Miasta i Gminy we Wrześni ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok. nr 1 (kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)