Świadczenie usług kolokacji z uwzględnieniem kosztów relokacji urządzeń i opłat instalacyjnych dla Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy: ZP-AI-80/15

Publication date 2016-01-22
End date 2016-02-01 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie danych,
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 14910 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723180007, 725141002, 723000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kolokacji z uwzględnieniem kosztów relokacji urządzeń i opłat instalacyjnych dla Urzędu Dozoru Technicznego.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- załącznik nr 9 do SIWZ oraz Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-353
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E mail azp@udt.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Państwowa Osoba Prawna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 8
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038, zaznaczając w tytule przelewu temat: wadium dot. usługi kolokacji z uwzględnieniem kosztów relokacji urządzeń i opłat instalacyjnych dla UDT - ZP-AI-80/15 - za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłacenie pełnej kwoty wadium. UWAGA: z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. UWAGA: W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12. 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników
Zaliczka Nie
Wiedza 1) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na migracji infrastruktury sieciowo serwerowej (rozbudowane środowisko SAN składające się z min.: szafa RACK, klatka z serwerami blade, macierz dyskowa, biblioteka taśmowa, firewall) pomiędzy dwiema lokalizacjami oddalonymi od siebie o minimum 1 km (różnym adresie). Usługa obejmowała: - wykonanie analizy technicznej, kosztowej i czasowej; - systemy zainstalowane na migrowanej infrastrukturze mogły być niedostępne przez okres maksymalnie 72h; 2) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył minimum 3 usługi polegające na zapewnieniu stałej opieki serwisowej, wsparcia technicznego, usług dotyczących kolokowania systemów serwerowych w okresie kolejnych 6 miesięcy świadczenia ww. usług o wartości każdej z usług - minimum 150 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
Zdolne Wykonawca dysponuje zespołem osób, w skład którego wchodzą co najmniej: Koordynator Projektu - odpowiedzialny za koordynację pracy pozostałych członków zespołu oraz współpracę z Zamawiającym, posiadający: praktyczną wiedzę z zakresu metodyki PRINCE2, na poziomie Practitioner lub kwalifikacje w dziedzinie zarządzania projektami potwierdzone certyfikatem PMP (PMI) lub IPMA (na poziomie przynajmniej C) lub równoważnym; Konsultant ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych - posiadający minimum 1 rok doświadczenia na zajmowanym stanowisku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
Sytuacja Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/00). Powyższy warunek może być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na migracji infrastruktury sieciowo serwerowej (rozbudowane środowisko SAN składające się z min.: szafa RACK, klatka z serwerami blade, macierz dyskowa, biblioteka taśmowa, firewall) pomiędzy dwiema lokalizacjami oddalonymi od siebie o minimum 1 km (różnym adresie). Usługa obejmowała: - wykonanie analizy technicznej, kosztowej i czasowej; - systemy zainstalowane na migrowanej infrastrukturze mogły być niedostępne przez okres maksymalnie 72h; b) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył minimum 3 usługi polegające na zapewnieniu stałej opieki serwisowej, wsparcia technicznego, usług dotyczących kolokowania systemów serwerowych w okresie kolejnych 6 miesięcy świadczenia ww. usług o wartości każdej z usług - minimum 150 000,00 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem załącznika nr 8 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego, 2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy, 3) przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, 4) zmiany nazwy, siedziby stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 5) zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu umowy w imieniu stron, 6) korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 7) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji Umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie do obowiązującego prawa, 8) w zmian składu zespołu osób, które uczestniczą w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełniać będzie wszystkie wymagania wskazane w SIWZ, 9) zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający zastrzega, że niedopuszczalny jest przelew wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Deklarowany czas relokacji poniżej 4h
Kryt 2p 10
Spec www ZP-AI-80/15
Spec war www.udt.gov.pl - zakładka: o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Data skl 01/02/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02- 353 Warszawa, Kancelaria UDT - pok. nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Czas wykonania pełnej procedury realokacji urządzeń Zamawiającego, określonych w rozdziale 1.1 załącznika nr 9 do SIWZ może dopuszczać maksymalnie 8h niedostępności urządzeń (liczonych od momentu przekazania/udostępnienia urządzeń Wykonawcy do momentu ich zamontowania i przekazania do uruchomienia Zamawiającemu). W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę czasu trwania realokacji urządzeń poniżej 4h zostaną przyznane dodatkowe punkty. Zamawiający dopuszcza możliwość rozpoczęcia procesu relokacji urządzeń po wyłączeniu systemu przed wyznaczonym terminem w każdy piątek po godz. 12. 2. Termin uruchomienia Usług kolokacji, określonych w rozdziale 1.13 załącznika nr 9 do SIWZ - określono nie wcześniej niż od dnia 22.02.2016 r. oraz nie później niż do dnia 07.03.2016 r. 3. Termin obowiązywania umowy - 8 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia usług. Usługi Kolokacji i transmisji danych będą wykonywane od dnia uruchomienia Usług do upływu okresu obowiązywania Umowy. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszyli obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawcy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców, który udowodnią, że podjęli konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawili szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązali się do ich naprawienia
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)