DOSTAWY TUSZY, TAŚM ORAZ TONERÓW DO DRUKAREK DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Publication date 2016-01-22
End date 2016-02-03 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 15404 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu pogrupowanego w trzy Pakiety, szczegółowo opisanego w formularzach ofertowych stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pakiet 1 - Taśmy do drukarek i folie do faksu
Pakiet 2 - Tusze do drukarek
Pakiet 3 - Tonery do drukarek, faksów, kserokopiarek

Warunki dostaw oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Ulica ul. J. Iwaszkiewicza 5
Nr domu 5
Miejscowosc Legnica
Kod poczt 59-220
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (076) 721 11 26
Fax (076) 721 11 27
Internet www.szpital.legnica.pl
Regon 39099944100000
E mail zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wymagania dotyczące każdego oferowanego asortymentu: 1) musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w formularzu ofertowym (Pakiecie) - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są we właściwej Kolumnie Pakietu wpisać nazwę/symbol oferowanego przedmiot zamówienia oraz odpowiednio - jaka jest pojemność bądź ile kopii można z niego wykonać. 2)w przypadku zaoferowania zamienników (nieregenerowanych) do oferty należy załączyć zaświadczenia potwierdzające, że: a) pojemność oferowanego produktu jest taka sama lub większa w stosunku do oryginalnego. W celu potwierdzenia podanej przez Wykonawcę informacji o pojemności należy złożyć ulotki, katalogi, etc. dotyczące oferowanych tuszy. - dotyczy Pakietu 1 b) wydajność oferowanego produktu jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego. W celu potwierdzenia, że podana przez Wykonawcę wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów, do oferty należy dołączyć raporty z testów lub wyniki wydajnościowe. - dotyczy Pakietu 2 Objaśnienia Przez materiały określone jako: oryginalne - Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta sprzętu drukarek, które zostały opracowane(zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Oferowane materiały oryginalne muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta(np. hologramy), muszą być zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był używany od momentu wyprodukowania. Na opakowaniu winny posiadać naniesiony opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, jak również termin ważności oraz wydajność. - zamienniki (nieregenerowane)- Zamawiający rozumie produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego są zamawiane, o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż produkty oryginalne bądź od nich lepsze (pojemność produktu, wydajność, jakość wydruku, etc.). Wymaga się produktów nieregenerowanych, niereprodukowanych oraz nieposiadających elementów z recyklingu - wcześniej używanych bądź modyfikowanych. Po ich zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty. Uwaga: Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu niezależnie od tego, czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, spowodowane użyciem/używaniem zaoferowanych zamienników.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia będzie dopuszczalna w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego taką zmianę w zakresie objętym przedmiotem umowy. Wykonawca zastosuje stawkę nowo obowiązującą bez jakichkolwiek zmian pozostałych elementów ceny. ** 2. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na dalsze 4 miesiące, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany wymienione w ust. poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin wykonywania dostaw
Kryt 2p 2
Spec www www.szpital.legnica.pl
Spec war Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul.Iwaszkiewicza 5,59-220 Legnica pok. 046
Data skl 03/02/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul.Iwaszkiewicza 5,59-220 Legnica Kancelaria Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)