Dostawę geosiatki na realizację zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dojazdu pożarowego nr 17 obręb Kliczków, Osiecznica, Krępnica - Nadleśnictwo Bolesławiec.

Publication date 2016-01-25
End date 2016-02-02 13:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Powróz, lina, szpagat i siatka

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16808 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395412008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa geosiatki w ilości 14 000 m2 o parametrach technicznych nie gorszych niż:
a)Wytrzymałość na rozciąganie w kierunki wzdłużnym większe bądź równe 30 kN/m
b)Wytrzymałość na rozciąganie w kierunku poprzecznym większe bądź równe 30 kN/m
c)Sztywność węzła 100%
d)Szerokość rolki - 4m
e)Długość/szerokość oczka 39 (+/- 4) mm
2.Informacje dodatkowe:
Dojazd do budowy: Droga leśna p.pożarowa nr 17 obręb Krępnica wjazd od miejscowości Krępnica (od strony Bolesławca).
Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej zapewni transport materiału na budowę: Przebudowa dojazdu pożarowego nr 17 obręb Kliczków, Osiecznica, Krępnica - Nadleśnictwo Bolesławiec.

1.3. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty deklaracji właściwości użytkowych, dokumentów potwierdzających, że zaproponowany materiał spełnia wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz do każdej dostawy - Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji, potwierdzający wprowadzenie przez producenta systemu kontroli produkcji na oferowany wyrób.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
Ulica ul. Czajkowskiego 11/13
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 51-171
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3252562
Fax 071 3261396
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
Regon 93018623000000
E mail biuro.zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty zawierający postanowienia według wzoru - załącznik nr 1, 1.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 1.4. Deklaracja właściwości użytkowych/dokument potwierdzający, że zaproponowany materiał spełnia wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Istotne dla stron postanowienia zostały zawarte w ramowym wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Możliwości zmian postanowień umowy: 2.1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali państwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy, nagłej zmiany zakresu robót przez inwestora. 2.2 Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. 2.3 Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 ustawy oraz art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw/zamowienia_publiczne
Spec war Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław
Data skl 02/02/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu ul. Czajkowskiego 11/13 51-171 Wrocław Sekretariat - pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)