Dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Publication date | 2016-01-25 |
End date | 2016-02-02 10:00:00 |
Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
Miejscowość | Krasnobród |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 16850 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 152200006, 153311709, 151120006, 31425003, 158960005 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (pakietów): Pakiet 1: Mrożonki Pakiet 2: Drób świeży Pakiet 3: Jaja Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00-3 - Jaja 15.11.20.00-6 - Drób 15.22.00.00-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70-9 - Warzywa mrożone 15.89.60.00-5 - Produkty głęboko mrożone Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr B1, B2, B3 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.nr 171, poz. 1225 ze zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Mrożonki a) Dostawy towaru realizowane będą dwa razy w tygodniu od godz. 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: - Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; - Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; - zapach świadczący o procesach psucia się. Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Drób świeży a) Dostawy drobiu realizowane będą trzy razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. c) Dostawy drobiu odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności. g) Opis wymaganego towaru: - ćwiartka tylna; - korpusy bez skrzydełek; - piersi z kurczaka - podudzia z kurczaka - mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte; - skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia; - zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku. h) Cechy dyskwalifikujące: - zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje; - zapach zjełczałego tłuszczu; - widoczne cechy rozmrożenia produktu. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Jaja: a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości; e) Termin przydatności do spożycia 21 dni; f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin. g) Opis wymaganego towaru: - jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.; - skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt; - żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem; - białko: przejrzyste, przezroczyste; - zarodek: rozwinięcie niewidoczne; - ciała obce: niedopuszczalne; - zapach obcy: niedopuszczalny. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
Ulica | ul. Sanatoryjna 34 |
Nr domu | 34 |
Miejscowosc | Krasnobród |
Kod poczt | 22-440 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 84 6607685 |
Fax | 84 6607686 |
Regon | 00029773800000 |
E mail | dpskrasnobrod@poczta.onet.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
Rodzaj zam inny | Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. |
Wiedza | Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ, |
Potencjal | Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ, |
Zdolne | Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ, |
Sytuacja | Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ, |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. |
Spec www | www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl |
Spec war | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród lub na stronie www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl |
Data skl | 02/02/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, pokój Nr 19 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |
Kryt cena | A |