Dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

Publication date 2016-01-25
End date 2016-02-02 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Miejscowość Krasnobród
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16850 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 152200006, 153311709, 151120006, 31425003, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (pakietów):
Pakiet 1: Mrożonki
Pakiet 2: Drób świeży
Pakiet 3: Jaja
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze
03.14.25.00-3 - Jaja
15.11.20.00-6 - Drób
15.22.00.00-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15.33.11.70-9 - Warzywa mrożone
15.89.60.00-5 - Produkty głęboko mrożone
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr B1, B2, B3 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.nr 171, poz. 1225 ze zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP).
Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Mrożonki
a) Dostawy towaru realizowane będą dwa razy w tygodniu od godz. 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy;
g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości;
h) Opis wymaganego towaru:
- Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia;
- Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia
i) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne oznaki rozmrożenia towaru;
- zapach świadczący o procesach psucia się.
Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Drób świeży
a) Dostawy drobiu realizowane będą trzy razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy drobiu odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności.
g) Opis wymaganego towaru:
- ćwiartka tylna;
- korpusy bez skrzydełek;
- piersi z kurczaka
- podudzia z kurczaka
- mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte;
- skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia;
- zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku.
h) Cechy dyskwalifikujące:
- zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje;
- zapach zjełczałego tłuszczu;
- widoczne cechy rozmrożenia produktu.
Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Jaja:
a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne;
d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości;
e) Termin przydatności do spożycia 21 dni;
f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
g) Opis wymaganego towaru:
- jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.;
- skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt;
- żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem;
- białko: przejrzyste, przezroczyste;
- zarodek: rozwinięcie niewidoczne;
- ciała obce: niedopuszczalne;
- zapach obcy: niedopuszczalny.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Ulica ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowosc Krasnobród
Kod poczt 22-440
Wojewodztwo lubelskie
Tel 84 6607685
Fax 84 6607686
Regon 00029773800000
E mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ,
Potencjal Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
Zdolne Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
Sytuacja Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
Spec www www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród lub na stronie www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Data skl 02/02/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, pokój Nr 19
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Kryt cena A

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)