Sukcesywna dostawa papieru i kartonu na potrzeby Centrum Usług Wspólnych

Publication date 2016-01-26
End date 2016-02-03 10:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 17464 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i kartonu do drukowania na potrzeby Centrum Usług Wspólnych przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia przysługującego wykonawcy za realizację zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, wg asortymentu wskazanego w załączniku 1a do SIWZ.
2.Ilości poszczególnych rodzajów papieru stanowią orientacyjne wartości szacunkowe. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć ilości w poszczególnych pozycjach w zależności od rzeczywistych potrzeb.
3.Zamawiający ma również prawo do niezrealizowania pełnej szacunkowej wielkości zamówienia, określonej w tabeli powyżej. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie zamówienia w wysokości 70% łącznej ceny ofertowej brutto. Realizacja pozostałych 30% zamówienia uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu.
4.Zamawiający z każdego wskazanego papieru będzie zamawiał formaty w zależności od potrzeb.
5.Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Zamawiającego zamówienia częściowego, przesłanego Wykonawcy pocztą elektroniczną.
6.Specyfikacja papieru:
Papiery arkuszowe offsetowe, powlekane i kartony:
Opakowanie zgodnie z PN-85/P-50045/06; Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do przywołanej normy.
Przechowywanie i transport zgodnie z PN-85/P-50045/01; Zamawiający informuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do przywołanej normy.
Podstawowe wymagania dla papierów określają poniższe tabele:

Papier dwustronnie powlekany
Własność (jednostka) Wartość
Gramatura (g/m2) 70-350
Grubość (mm) 0,078 - 0,176
Białość ISO (%) 98 - 99
Białość CIE 118-132
Nieprzezroczystość (%) 89 - 98,5
Połysk (%) 23 - 74

Wskazane formaty mogą być realizowane we wszystkich gramaturach w każdym formacie w podanym przedziale.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 30197630-1 - papier do drukowania

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Wspólnych
Ulica ul. Powsińska 69/71
Nr domu 69/71
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-903
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6946359
Fax 22 6946076
Internet http://www.bip.cuw.gov.pl/
Regon 01226172500000
E mail eszlasa@cokprm.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).
Wiedza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).
Potencjal oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).
Zdolne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).
Sytuacja oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (Treść oświadczenia zawiera pkt 3 Formularza Oferty. Złożenie podpisanego Formularza Oferty potwierdza złożenie wymaganego oświadczenia).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w Umowie zawartej z Wykonawcą w przypadku: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy będącego następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 3) zmiany wartości cen jednostkowych oraz maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 4) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy cząstkowej, (zwiększenie złożonego wcześniej zamówienia cząstkowego) i /lub wymiany wadliwego papieru
Kryt 2p 5
Spec www http://www.bip.cuw.gov.pl/
Spec war Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 102
Data skl 03/02/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 102
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)