Materiały biurowe
Publication date | 2016-01-26 |
End date | 2016-02-03 10:00:00 |
Instytucja | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika |
Miejscowość | Koszalin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 17670 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Blok biurowy 100 kartek/kratka szt. 90; 2.Brulion A4 kratka, 160 k. twarda oprawa szt. 15; 3.Brulion A5 kratka, 160 k. twarda oprawa szt. 24; 4.Cienkopis czarny typu Point lub równoważny szt. 460; 5.Cienkopis czerwony typu Point lub równoważny szt. 1100; 6.Cienkopis niebieski typu Point lub równoważny szt. 110; 7.Cienkopis zielony typu Point lub równoważny szt. 450; 8.Datownik 8-cyfr szt. 40; 9.Deska z klipsem A4 szt. 150; 10.Deska z klipsem A4 i okładką szt. 30; 11.Długopis czarny szt. 40; 12.Długopis czerwony szt. 460; 13.Długopis żelowy automatyczny typu UMR czarny lub równoważny szt. 40; 14.Długopis żelowy automatyczny typu UMR czerwony lub równoważny szt. 40; 15.Długopis żelowy automatyczny typu UMR niebieski szt. 60; 16.Długopis niebieski szt. 3200; 17.Dziennik podawczy korespondencyjny szt. 10; 18.Dziurkacz na 25-30 kartek szt. 50; 19.Fastykuła - okładka A4 szt. 2200; 20.Folia do bindowania bezbarwna 0,20/100 op. 2; 21.Grzbiet do bindowania 10mm/100 szt. Niebieski op. 3; 22.Grzbiet do bindowania 12,5 mm/100 szt. op. 2; 23.Grzbiet do bindowania 14 mm/100 szt. op. 2; 24.Grzbiet do bindowania 25 mm/100 szt. Czarny op. 2; 25.Gumka do ścierania szt. 150; 26.Gumka recepturka mix kg 4; 27.Identyfikator z klipsem szt. 1100; 28.Kalendarz książkowy A5. szt. 40; 29.Kalendarz na biurko stojący 1 tydzień na stronie szt. 230; 30.Kalka ołówkowa A4 /100 szt op. 20; 31.Kalkulator CASIO GX-14 lub równoważny szt. 15; 32.Kalkulator małyszt. 10; 33.Karteczki samoprzylepne 75x50 mm szt. 250; 34.Karteczki samoprzylepne 75x75 mm szt. 150; 35.Klej sztyft szt. 780; 36.Klips 19 mm/opakowanie 12szt. op. 110; 37.Klips 32 mm/opakowanie 12szt. op. 240; 38.Koperta rtg 370x450/ opakowanie 250 szt. karton 170; 39.Koperta bąbelkowa 240 x 350 16 szt. 280; 40.Koperta bąbelkowa 200 x 275 14 szt. 470; 41.Koperta biala z fałdą A-3 szt. 160; 42.Koperta biała C6 przekładane co 100szt./karton 1000szt. karton 30; 43.Koperta brąz B4/250szt. karton 60; 44.Koperta brąz B4HK/250szt. karton 8; 45.Koperta brąz B5 HK/500szt. karton 140; 46.Koperta brąz B5/500szt. karton 35; 47.Koperta brąz B5 SK/500szt. karton 35; 48.Koperta brąz C5/500szt. karton 25; 49.Koperta L-DS-220 szt.110; 50.Koperta na płytę CD szt.10000; 51.Korektor w płynie z gąbką szt. 20; 52.Kostka biała klejona 8,5x8,5 cm (notes) szt. 10; 53.Kosz pedałowy metalowy 14 litrów szt. 40; 54.Kosz pedałowy metalowy 20 litrów szt. 70; 55.Koszulki A4/opakowanie 100szt. op.600; 56.Koszulki A5/opakowanie 100szt. op. 35; 57.Linijka 30 cm szt. 60; 58.Linijka 50 cm szt. 20; 59.Listwa zasilająca/przedłużacz 5G/3m szt.30; 60.Listwa zasilająca/przedłużacz 5G/5m szt.20; 61.Litery, cyfry 2-2,5 cm ark. 10; 62.Marker typu Eding czarny 1mm lub równowazny szt. 30; 63.Marker typu Kamet Mikro CD K100 lub równoważny szt.350; 64.Marker olejowy czarny szt. 200; 65.Marker permanentny czarny okrągły szt. 3000; 66.Marker permanentny czarny ścięty szt. 800; 67.Marker suchościeralny do tablic (4szt.) kpl 10; 68.Marker typu PILOT czarny lub równoważny szt. 80; 69.Mazaki-flamastry 4 kolorowe kpl. szt. 1; 70.Klipsy archiwizacyjne plastik/ opakowanie 50szt. op. 25; 71.Nożyczki metalowe 15,5 szt. 100; 72.Numerator automatyczny 8-mio cyfrowy szt. 4; 73.Ofertówka A4 (koszulka sztywna) szt. 70; 74.Okładki do bindowania op./100szt. op. 20; 75.Ołówek szt. 450; 76.Papier do faxu 210X30 szt. 80; 77.Papier komputerowy 240x12x2/400 składek karton ;4 78.Papier komputerowy 240x12x3/400 skladek karton 45; 79.Papier komputerowy 240x12x4/400 składek karton 40; 80.Papier ksero A3 ryza 35; 81.Papier ksero A4 ryza 4500; 82.Papier ksero kolorowy A4 op. 10; 83.Pinezka/op. 100 szt. op. 40; 84.Pinezka do tablic korkowych kolorowe/op. 50 szt. op. 50; 85.Poduszka do stempli szt. 10; 86.Przekładki kartonowe A4 bez alfabetu op./100szt. op. 120; 87.Przybornik na długopisy szt. 10; 88.Pudełko do archiwizacji typu Boxy A4 lub równioważne szt. 60; 89.Rolka offset 57/25 /opakowanie 10 szt. op.80; 90.rolka termiczna 28/25 /opakowanie 10 szt. op. 15; 91.Rolka termiczna 57/30 /opakowanie 10 szt. op.50; 92.Rozszywacz szt. 40; 93.Segregator A4/50 szt. 200; 94.Segregator A4/75 różne kolory szt. 900; 95.Segregator A5/50 różne kolory szt. 10; 96.Segregator A4 do wpinania w poziomie szt. 5; 97.Separatory kartonowe 1/3 A4 opakowanie 100szt. op.100; 98.Skoroszyt oczkowy - pełen tektura szt. 750; 99.Skoroszyt plastik twardy A4 szt. 350; 100.Skoroszyt z zakładką /historia/ A4 szt.40150; 101.Skoroszyt zawieszkowy plastikowy szt.1300; 102.Skorowidz alfabetyczny A4/192 szt. 12; 103.Spinacz biurowy 28 mm/ opakowanie 100szt. op. 800; 104.Spinacz biurowy 50 mm/ opakowanie 100szt. op. 1400; 105.Szuflada na biurko A4 szt. 120; 106.Ściereczki do ekranów LCD/opakowanie 100szt. op. 30; 107.Tablica korkowa 60 cm x 40 cm szt. 1; 108.Tablica korkowa 60 cm x 50 cm szt. 1; 109.Tablica korkowa 60 cm x 80 cm szt. 5; 110.Taśma barwiąca 13 mm x 6 mm szt. 2; 111.Taśma do metkownicy 26x12 falista pomarańczowa /opakowanie 10 szt. op.90; 112.Taśma do metkownicy 26x16 prosta /opakowanie 10 szt. op. 150; 113.Taśma do metkownicy 26x16 prosta zielona /opakowanie 10 szt. op. 50; 114.Taśma klejąca 24 x 30 bezbarwna szt. 350; 115.Taśma PVC 48 x 50 brąz szt. 200; 116.Teczka do akt osobowych, sztywna oprawa szt. 200; 117.Teczka do podpisu A4 szt. 15; 118.Teczka na gumkę tektura szt. 110; 119.Teczka wiązana plastik szt. 400; 120.Teczka wiązana tektura szt. 1800; 121.Temperówka kostka metal szt. 50; 122.Tusz do stempli czarny szt. 250; 123.Tusz do stempli czerwony szt. 35; 124.Wkład do długopisu żelowego czarny (do poz.13) szt.130; 125.Wkład do długopisu żelowego czerwony (do poz. 14)szt.60; 126.Wkład do długopisu żelowego niebieski (do poz. 15) szt. 90; 127.Wkład do długopisu typu ZENITH szt. 50; 128.Wniosek urlopowy/w bloczku 100 szt. bl. 210; 129.Zakładki indeksujące szt. 100; 130.Zakreślacz typu Stabilo Boss pomarańczowy lub równoważny szt. 100; 131.Zakreślacz typu Stabilo Boss zielony lub równoważny szt. 100; 132.Zakreślacz typu Stabilo Boss żółty lub równoważny szt. 110; 133.Zawieszka do kluczy /opakowanie 10 szt. op. 20; 134.Zeszyt A 4 96 kartek miękka oprawa szt. 60; 135.Zeszyt A 4 96 kartek twarda oprawa szt. 270; 136.Zeszyt A 5 krata 32 kartek szt. 450; 137.Zeszyt A 5 krata 60 kartek szt. 650; 138.Zeszyt A 5 krata 96 kartek szt. 10; 139.Zszywacz typu Laco H2000 lub równoważny szt. 150; 140.Zszywki typu Laco HK 24/ opakowanie 1000szt. lub rownoważne op. 1200; 141.Zwilżacz do palców żelowy szt. 10; |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika |
Ulica | ul. T. Chałubińskiego 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Koszalin |
Kod poczt | 75-581 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 94 34 88 147 |
Fax | 94 34 88 103 |
Internet | www.swk.med.pl |
Regon | 33000629200000 |
E mail | piotr@swk.med.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | nie wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia |
Wiedza | Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2)formularz ofertowy. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.swk.med.pl |
Spec war | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin |
Data skl | 03/02/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |