Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku
Publication date | 2016-01-26 |
End date | 2016-02-03 00:00:00 |
Instytucja | Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. |
Miejscowość | Grudziądz |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 17858 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301000000, 301900007 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb niżej wymienionych jednostek mających siedzibę w Grudziądzu w roku 2016, sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. 1. Urząd Miejski ul. Ratuszowa 1 2. Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Narutowicza 6 3. Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Jaśminowa 2 4. Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Sienkiewicza 24 5. Szkoła Podstawowa Nr 9 ul. Forteczna 29 6. Szkoła Podstawowa Nr 12 ul. Moniuszki 14 7. Zespół Szkół Specjalnych ul. Sikorskiego 42 8. Szkoła Podstawowa Nr 15 ul. Bydgoska 24 9. Szkoła Podstawowa Nr 16 ul. Kochanowskiego 19 10. Szkoła Podstawowa Nr 18 ul. Dąbrówki 7 11. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 ul. Droga Mazurska 2 12. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 ul. Sobieskiego 12 13. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Korczaka 23 14. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 ul. Żeromskiego 8 15. Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ul. Nauczycielska 19 16. Gimnazjum Nr 4 ul. Konarskiego 14 17. Gimnazjum Nr 6 ul. Al. 23 Stycznia 30 18. Gimnazjum Nr 7 ul. Mikołaja z Ryńska 6 19. Gimnazjum Nr 8 ul. Legionów 2 20. Gimnazjum Nr 9 ul. Paderewskiego 10 21. I Liceum Ogólnokształcące ul. Sienkiewicza 27 22. II Liceum Ogólnokształcące ul. Marcinkowskiego 10 23. III Liceum Ogólnokształcące ul. Legionów 2 24. IV Liceum Ogólnokształcące ul. Sobieskiego 12 25. Zespół Szkół Ekonomicznych ul. Konarskiego 39 26. Zespół Szkół Budowlanych i Plastycznych ul. Czarnieckiego 9 27. Zespół Szkół Mechanicznych ul. Hallera 31 28. Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich ul. Skłodowskiej-Curie 22/24 29. Zespół Szkół Rolniczych ul. Lipowa 33 30. Zespół Szkół Technicznych ul. Hoffmanna 1-7 31. Centrum Kształcenia Ustawicznego ul. Legionów 2 32. Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Czarnieckiego 5/7 33. Zespół Placówek Młodzieżowych Bursa ul. Hallera 37 34. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ul. Parkowa 25 35. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 ul. Kasprowicza 4 36. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul. Korczaka 23 37. Ognisko Pracy Pozaszkolnej ul. Chełmińska 104 38. Centrum Pomocy Dziecku i Poradnictwa Rodzinnego ul. Mikołaja z Ryńska 8 39. Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12 40. Dom Dziennego Pobytu ul. Piłsudskiego 111 41. Przedszkole Miejskie Śródmieście ul. Grobowa 15 42. Przedszkole Miejskie Rządz ul. Łęgi 17 43. Przedszkole Miejskie Tarpno ul. Legionów 30 44. Przedszkole Miejskie Mniszek ul. Sportowców 2 45. Przedszkole Miejskie Lotnisko ul. Kustronia 6 46. Przedszkole Miejskie Kopernik ul. Dworcowa 35 47. Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Waryńskiego 34A 48. Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2 49. Powiatowy Urząd Pracy ul. Parkowa 22 50. Zarząd Dróg Miejskich ul. Waryńskiego 34A 51. Muzeum ul. Wodna 3/5 52. Biblioteka Miejska ul. Legionów 28 53. Centrum Kultury Teatr ul. Teatralna 1 54. VADAIN Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32 55. Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Waryńskiego 32-36 56. OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 57. OPEC - INEKO Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 58. OPEC - SYSTEM Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 59. OPEC - BIO Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wykaz ilościowy asortymentu został określony w załączniku nr 1 do ogłoszenia. III. Dostarczone materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, pochodzące z bieżącej produkcji. IV. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zawierał odrębne umowy (łącznie 59 umów), z każdą z jednostek wskazanych powyżej. Wzór umowy, stanowi: - załącznik nr 3 (Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., Vadain Sp. z o.o.), - załącznik nr 3a (podmioty wymienione powyżej pod nr 56-59), - załącznik nr 3b (podmioty wymienione powyżej pod nr 1-53). V. Dostawy produktów będących przedmiotem postępowania będą dokonywane zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem poszczególnych jednostek do ich siedziby od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku. VI. Składając wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane oraz przedłożyć oświadczenia oraz wykaz dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę (wzór na którym należy przedłożyć wymagane dokumenty znajduję się w załączniku nr 2 do ogłoszenia). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. |
Ulica | ul. Waryńskiego 32-36 |
Nr domu | 32-36 |
Miejscowosc | Grudziądz |
Kod poczt | 86-300 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | +48 56 696 80 91 do 93 |
Fax | +48 56 4506103, +48 56 6968098 |
Regon | 34000902900000 |
E mail | z.bartwicki@gpp.grudziądz.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | Nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia |
Wiedza | Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dostaw materiałów biurowych na łączną kwotę minimum 100 tys zł brutto w przeciągu ostatnich 3 lat. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących ilości jednostkowych dostaw. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) głównych dostaw materiałów biurowych, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do ogłoszenia z dowodami, że dostawy wykonane zostały należycie, a w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw ciągłych, że dostawy są wykonywane należycie. |
Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia |
Zdolne | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia |
Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | LE |
Kryt cena | A |
Licytacja etapy | 1 |
Czas trwania | 15 minut |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Le adres aukcja | www.aukcjegpp.grudziadz.pl |
Le adres opis | http://bip.gpp.grudziadz.pl/ |
Le wymagania | Wymagania formalne: 1. W celu wzięcia udziału w licytacji należy zarejestrować się jako Wykonawca na Portalu MarketPlanet Oneplace na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/web/panel?supplier=GPP Po dokonaniu rejestracji na wskazany adres e-mail zostanie przesłany login i hasło niezbędne do zalogowania. 2. Wykonawca przed przystąpieniem do licytacji musi zalogować się na stronie Platformy Zakupowej GPP i zaakceptować regulamin licytacji. 3. Licytacja elektroniczna odbywać się będzie na Platformie Zakupowej GPP pod adresem: www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Rejestracja i udział w licytacji jest dla wykonawców bezpłatny. Wymagania techniczne: 1. komputer klasy PC, 2. system operacyjny: Windows 7, Vista, XP, Linux. Zalecany: Windows 7, 3. przepustowość łącza minimum: 64kbit/s, 4. przeglądarka internetowa: Internet Explorer od wersji 8.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Microsoft, Firefox od wersji 10.0 w wersjach wspieranych przez producenta oprogramowania Mozilla, 5. zalecana rozdzielczość: 1024 x 768, 6. komunikacja szyfrowana certyfikatem SSL. |
Le postapien | 1. Zamawiający ustalił cenę (brutto) wywoławczą na kwotę 388 000,00 zł 2.Krok postąpienia wynosi 200 zł (lub jego wielokrotność) co oznacza że ofertę prowadzącą należy przelicytować dokładnie o kwotę 200 złotych lub jej wielokrotność 3. W czasie trwania licytacji elektronicznej Wykonawcy, składają za pośrednictwem Internetu swoje oferty cenowe za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej www.aukcjegpp.grudziadz.pl 4. Ofertę składa się w postaci elektronicznej. 5. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 6. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. 7. Testowa licytacja elektroniczna rozpocznie się w dniu poprzedzającym termin właściwej licytacji o godz. 10:00 pod adresem www.aukcjegpp.grudziadz.pl. 8. Licytacji będzie podlegać łączna kwota brutto wykonania całego zamówienia. |
Le data skl | 03/02/2016 |
Le godz skl | 08:00 |
Le miejsce skl | Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 32-36, 86-300 Grudziądz Biuro Zarządu (Sekretariat I piętro) |
Le term otw | 5 dni od dnia przesłania zaproszenia do składania ofert o godz. 10:00 |
Le term war zam | Upływa w dniu otwarcia o godzinie 10:15 |
Wym zab umowy | Nie dotyczy |
Istotne post | Zgodnie z załącznikiem 3, 3a, 3b do ogłoszenia |
Inf dodat | Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej należy złożyć w zamkniętej kopercie, z adnotacją Dostawa materiałów biurowych dla Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o. w 2016 roku oraz oznaczeniem firmy składającej wniosek |
Czy uniewaznienie | Nie |