Dostawy artykułów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (baby food) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy

Publication date 2016-01-28
End date 2016-02-05 09:00:00
Instytucja Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 10053 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158940001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (baby food) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy, odpowiadających jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej lub deklarowanej przez producenta w oznakowaniu tych artykułów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
15894000-1 Przetworzone produkty spożywcze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Ulica ul. Belgijska 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-511
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5652355, 5652350
Fax 022 8450714
Internet www.zlobki.waw.pl
Regon 01571911300000
E mail zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Szczegółowe warunki wniesienia wadium określa pkt 11 SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, 2) posiadają zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
Wiedza Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostarczaniem artykułów spożywczych (suma dwóch zrealizowanych lub realizowanych zamówień ma wynosić co najmniej 180.000,00 zł. z podatkiem VAT).
Potencjal Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
Sytuacja Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie w/w warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej, kontraktowej, produkt) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 PLN oraz limitem w zakresie odpowiedzialności za produkt wprowadzony do obrotu w wysokości co najmniej 150.000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 17 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 oświadczenie podmiotu trzeciego, że ponosi odpowiedzialność solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: zaświadczenia zawierające ocenę jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia pochodzące od podmiotów uprawnionych do kontroli jakości (np. świadectwo jakości handlowej wydane przez właściwy organ Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych lub decyzje wydane przez właściwy organ Inspekcji Weterynaryjnej w wyniku przeprowadzonych kontroli), a w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje zaświadczeniami lub decyzjami obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, iż oferowane przez niego artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich: aktualny certyfikat HACCP wystawiony na Wykonawcę przez niezależną instytucję certyfikującą, (lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP przez Wykonawcę) a w przypadku gdy Wykonawca nie wdrożył systemu HACCP obowiązany jest przedłożyć oświadczenie o wdrażaniu w zakładzie produkcji / obrotu artykułami rolno-spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia systemu HACCP oraz o wdrożeniu i realizacji zasady dobrej praktyki higienicznej i produkcyjnej w zakresie produkcji / obrotu artykułami rolno-spożywczymi będącymi przedmiotem zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wypełniona kalkulacja cenowa (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany w zakresie lokalizacji do których następować będą dostawy przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 3 do umowy w przypadku przejęcia lub uruchomienia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy nowych lokalizacji, 2) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny - w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych brutto (tj. z uwzględnieniem należnego podatku VAT) (w przypadku zaoferowania artykułu o tożsamej gramaturze) lub ich stosunkowemu obniżeniu (w przypadku zmniejszenia gramatur) - przy zmianie artykułu na artykuł o gramaturze większej niż pierwotny, jego cena jednostkowa brutto zostanie obliczona poprzez przeliczenie gramatury opakowania w odniesieniu do cen jednostkowych brutto za 1 kg/ 1l zawartych w kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy, 3) zmiany cen jednostkowych artykułów będących przedmiotem zamówienia zawartych w Kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy o miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dotyczącego żywności w stosunku do wskaźnika miesiąca poprzedniego, podawanego na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego (www.stat.gov.pl), zmiana ceny danego artykułu może nastąpić nie częściej niż raz na trzy miesiące, jak również po zmianie nie może przekroczyć 150 % zaproponowanej ceny w Kalkulacji cenowej załączonej do oferty Wykonawcy, 4) zmiany środka transportu przy pomocy którego Wykonawca będzie realizował zamówienie - w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie korzystać przy wykonywaniu zamówienia ze środka transportu wskazanego w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do umowy (np. gdy ulegnie awarii lub w przypadku utraty decyzji lub opinii lub zaświadczeń) obowiązany jest wskazać inny środek transportu przystosowany do przewozu artykułów spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego, posiadający wymagane decyzje lub opinie lub zaświadczenia wydane przez Państwową Inspekcje Sanitarną i przedstawi je Zamawiającemu w postaci ich kserokopii, 5) zmiany osób wyznaczonych do kontaktów w sprawie realizacji umowy, 6) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Zasady realizacji dostaw w trakcie realizacji umowy
Kryt 2p 5
Spec www http://www.zlobki.waw.pl/oferty.php?pid=28776
Spec war Warszawa 02-511, ul. Belgijska 4, sekretariat II piętro.
Data skl 05/02/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Warszawa 02-511, ul. Belgijska 4, sekretariat II piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający informuje, iż nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)