Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Ludwika Kondratowicza 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
03-242
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 32 53 53
|
Fax |
22 326 58 34
|
Internet |
www.bip.brodnowski.pl
|
Regon |
14198346000000
|
E mail |
dzial.zamowien.publicznych@szpital-brodnowski.waw.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: osoba prawna zaspokajająca potrzeby o charakterze powszechnym
|
Rodzaj zam inny |
osoba prawna zaspokajająca potrzeby o charakterze powszechnym
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wprowadza żadnych wymagań w powyższym zakresie
|
Wiedza |
Zamawiający nie wprowadza żadnych wymagań w powyższym zakresie
|
Potencjal |
Zamawiający nie wprowadza żadnych wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wprowadza żadnych wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wprowadza żadnych wymagań w powyższym zakresie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 5A do SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
1) zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
2) w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności, numeru rachunku bankowego,
3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4) zmian numerów katalogowych zaoferowanych przez Wykonawcę produktów,
5) zmiany producenta zaoferowanych przez Wykonawcę produktów pod warunkiem spełnienia wszystkich wymagań opisanych w SIWZ i przy zachowaniu niezmienności cen jednostkowych w przypadkach niezależnych od Wykonawcy (np. wyczerpanie asortymentu, wycofanie produktów z użytku).
Ponadto zmiana nastąpi w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
Zmiany umowy wymagają zawarcia aneksu do umowy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Czas dostaw
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.bip.brodnowski.pl
|
Spec war |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa
|
Data skl |
09/02/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o., ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, Kancelaria - Dziennik Podawczy pokój nr 31 Blok A
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|