Dostawa mięsa i jego przetworów

Publication date 2016-02-02
End date 2016-02-10 09:00:00
Instytucja Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 11377 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151100002, 151110009, 151121007, 151121306, 151130003, 151140000, 151311202, 151311305, 151311343, 151312100, 151314102, 151313101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i jego przetworów do Szpitala
Neuropsychiatrycznego im. prof. M. Kaczyńskiego SP ZOZ w Lublinie, w ilości i
asortymencie opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Abramowicka 2
Nr domu 2
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-442
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 7286439
Internet http://www.snzoz.lublin.pl
Regon 43101904600000
E mail przetargi@snzoz.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 18
Wadium Wykonawcy przystępujący do przetargu winni wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, lub są w trakcie realizacji minimum trzech głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dostaw mięsa i jego przetworów. Za dostawy spełniające w/w warunek będą uznane dostawy: 1) Wykonane lub wykonywane przez okres jednego roku, dla jednego zamawiającego, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) rocznie każda. 2) W przypadku umów zawartych na okres dłuższy niż 12 m-cy opisany wyżej warunek uważa się za spełniony, jeżeli wartość dostawy dla jednego zamawiajacego, w przeliczeniu na okres 12 m-cy w stosunku do okresu obowiązywania umowy wynosi nie mniej niż 500 000,00 zł rocznie każda. 3) Dostawy wykonane lub wykonywane przez okres krótszy niż 12 m-cy nie spełniają w/w warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: Potwierdzenie wdrożenia i stosowania systemu HACCP w postaci: - oświadczenia wykonawcy w zakresie stosowania i wdrażania systemu HACCP w firmie lub - certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające stosowne akredytacje lub - zaświadczenia wydanego przez Państwowy (Powiatowy) Inspektorat Weterynaryjny lub Sanitarny o objęciu nadzorem funkcjonowania systemu HACCP u wykonawcy.
Inne dokumenty 1. Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie asortymentu (Załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące ofertę są upoważniające do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 3.Dowód wniesienia wadium, (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna) do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z napisem wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy pod warunkiem, że zmiany wynikają z: 1) zmiany stawki podatku VAT - odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw do których mają zastosowanie zmienione przepisy, zmianie podlegają ceny jednostkowe brutto, ceny netto pozostają bez zmian, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 3) zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy - odpowiednio do zmiany tych przepisów, 4) zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ poprzez zwiększenie limitów ilościowych w jednych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ, a zmniejszenie limitów ilościowych innych w innych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ w sytuacji, gdy na określone pozycje asortymentu limit został lub zostanie wyczerpany przez Zamawiającego przed upływem okresu obowiązywania umowy, a na inne pozycje asortymentu limit przewidziany w załączniku nr 2 do SIWZ nie został lub przewiduje się, że nie zostanie wyczerpany, pod warunkiem że nie wpływa to na zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy po nad przewidziane w § 4 ust. 1 umowy, 5) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych, 6) zaprzestania produkcji którejkolwiek z pozycji asortymentu, wskazanego w Załączniku nr 2. W przypadku takim Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zawarte w ofercie cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. W przypadku braku pisemnej akceptacji Zamawiającego na zaproponowany produkt zamienny, Zamawiający dokona zakupu produktu we własnym zakresie obciążając Wykonawcę różnicą cen, 7) obniżenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. W tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy będą realizowane po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o tym Zamawiającego. 8) ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość. 9) ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania, iż zmiany te mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Zmiana umowy może dotyczyć tylko wysokości wynagrodzenia na przyszłość;
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas realizacji zamówienia uzupełniającego
Kryt 2p 10
Spec www https://snzoz.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Spec war ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin
Data skl 10/02/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Kancelaria Szpitala Neuropsychiatrycznego im. prof. M. Kaczyńskiego SPZOZ ul. Abramowicka 2 20-442 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)