Dostawa żaluzji pionowych i poziomych oraz rolet wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem realizowana wg bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy - znak sprawy DZP.381.2.2016.DW

Publication date 2016-02-05
End date 2016-02-15 11:30:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 12715 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395154009, 395154401
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem żaluzji pionowych, poziomych, rolet wewnętrznych oraz zewnętrznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie oraz Cieszynie.

2. Dostarczone artykuły winny być fabrycznie nowe, bez uszkodzeń i wad fabrycznych oraz winny pochodzić z bieżącej produkcji.

3. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 07.03.2016 r.); dostawy będą realizowane na podstawie zamówień w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

4. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia następujących czynności:

a) wykonanie koniecznych pomiarów w miejscu montażu żaluzji lub rolet,

b) określenie wyboru materiału oraz kolorystyki zgodnie z ofertą,

c) dokonanie wyceny zamówienia,

d) dostarczenie i zamontowanie żaluzji lub rolet w miejscu wykonania pomiaru w terminie do 7 dni roboczych od daty zamówienia.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A i 2B do SIWZ.

6. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały, urządzenia, części, itp. - minimum 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru.

7. Termin realizacji zamówienia.

Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 07.03.2016 r.) lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy , w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej; dostawy będą realizowane na podstawie zamówień w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne.
Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych - parametry oferowanego przedmiotu zamówienia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Bankowa 12
Nr domu 12
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-007
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3592048
Fax 32 3592048
Internet www.us.edu.pl
E mail dzp-l@us.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku:
1) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
2) konieczności zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
5) zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o takich samych lub lepszych parametrach od opisanych w dokumentacji postępowania DZP.381.2.2016.DW,
6) w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego,
8) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego,
9) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 2
Spec www http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Spec war Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 12,40-007 Katowice, pok. 69, III p
Data skl 15/02/2016
Godz skl 11:30
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ul. Bankowa 12,40-007 Katowice, pok. 69, III p
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ).
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)