Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2016-02-09
End date 2016-02-17 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 13541 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331940006, 331941007, 331941203, 331416240, 331570005, 331578106, 331900008, 331720006, 331410003, 391431124, 331940006, 331941007, 331710009, 331711000, 331712001, 331400003, 331713002, 331412002, 331710009, 331414114, 339141001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w rozbiciu na zadania:
Zadanie nr 1 - Zestawy do przetaczania do pompy Volumed,
Zadanie nr 2 - Regulatory próżni,
Zadanie nr 3 - Materacyki samoogrzewające,
Zadanie nr 4 - Przyrządy to przetaczania do pompy Termo,
Zadanie nr 5 - Zestawy do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa,
Zadanie nr 6 - Zestawy do pomiaru rzutu serca,
Zadanie nr 7 - Nożyki mikrotomowe i nici sekcyjne,
Zadanie nr 8 - Zestawy do toalety jamy ustnej,
Zadanie nr 9 - System kontrolowanej zbiórki stolca,
Zadanie nr 10 - Przyrządy, łączniki, kraniki, inny drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Opis

Zadanie nr 1 - Zestawy do przetaczania do pompy VolumedRegulatory próżniMateracyki samoogrzewającePrzyrządy to przetaczania do pompy TermoZestawy do przezskórnej tracheotomii metodą GriggsaZestawy do pomiaru rzutu sercaNożyki mikrotomowe i nici sekcyjneZestawy do toalety jamy ustnejSystem kontrolowanej zbiórki stolcaPrzyrządy, łączniki, kraniki, inny drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu
Ulica ul. Batorego 17/19
Nr domu 17/19
Miejscowosc Toruń
Kod poczt 87-100
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 6100319
Fax 56 6100306
Regon 87025227400000
E mail master1231@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium brak
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Wiedza na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Potencjal na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Zdolne na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Sytuacja na podstawie przedłożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary odpowiadają określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 1 wymaganiom, Wykonawca musi dołączyć do oferty: a) opisy lub katalogi lub ulotki bądź foldery oferowanych przez Wykonawcę towarów, b) próbki po 1 sztuce odpowiednio do pozycji wyszczególnionej w załączniku nr 1 (dotyczy zadań nr: 1,3,4,5,7,8,10), 2) dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę towary spełniają wymagania zasadnicze Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne powinien złożyć wraz z ofertą deklaracje zgodności producenta.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy dopuszczają zmianę postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) podwyższenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy w każdym roku, w którym dojdzie do wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o więcej niż 5% dotychczas obowiązującego minimalnego wynagrodzenia. Podwyższenie wynagrodzenia Zleceniobiorcy może stanowić maksymalnie połowę kwoty stanowiącej iloczyn pracowników realizujących niniejszą umowę oraz kosztów pracodawcy związanych z podwyższeniem, minimalnego wynagrodzenie za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnego wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Zleceniobiorcę, 4) zmiany cen na korzyść Zleceniodawcy na skutek udzielonych w szczególności promocji, rabatów, zmiany kursów walut, 5) zmiany nr katalogowych danego asortymentu objętego umową, która nie spowoduje istotnej zmiany przedmiotu umowy, 6) zaprzestania produkcji któregokolwiek z asortymentu objętego umową - wówczas Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania danego asortymentu oraz przedstawienia Zleceniodawcy zamiennika o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w umowie w cenie umownej lub niższej. Zmiana umowy w tym przypadku nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu propozycji Dostawcy. 2. Warunkami dokonania zmian określonych w ust. 1 pkt. 1,2,3 są w szczególności: 1) wejście w życie nowych przepisów regulujących wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, wysokość stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza się wyłącznie zmianę ceny brutto przedmiotu umowy, cena netto pozostaje bez zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.med.torun.pl
Spec war ul. Batorego 17/19, 87-100
Data skl 17/02/2016
Godz skl 10:00
Miejsce ToruńSpecjalistyczny Szpital Miejski im. Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń - kancelaria szpitala - pok. 032
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)