Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 30 części.
Publication date | 2016-02-09 |
End date | 2016-02-22 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie |
Miejscowość | Lublin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 13543 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331925007, 393000005, 384371101, 384370007, 384371008, 384371204, 337930005, 429123304 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, plastikowego sprzętu laboratoryjnego oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 30 części, zgodnie z załącznikami nr 1-30 do SIWZ.OpisDostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZDostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 13 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 14 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 15 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 16 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 17 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 18 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 19 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 20 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 21 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 22 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 23 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 24 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 25 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 26 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 27 do SIWZ.Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 28 do SIWZ.Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 29 do SIWZ.Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 30 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie |
Ulica | ul. Akademicka 13 |
Nr domu | 13 |
Miejscowosc | Lublin |
Kod poczt | 20-950 |
Wojewodztwo | lubelskie |
Tel | 081 4456603, 4456073 |
Fax | 081 4456730 |
Internet | www.up.lublin.pl/zamowienia |
Regon | 00000189600000 |
E mail | zamowienia@ar.lublin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 30 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Brak. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku. |
Wiedza | Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku. |
Potencjal | Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku. |
Zdolne | Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku. |
Sytuacja | Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1. wypełnione załączniki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia w zależności od części, w której Wykonawca składa ofertę, zgodnych z załącznikami nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 i/lub 13 i/lub 14 i/lub 15 i/lub 16 i/lub 17 i/lub 18 i/lub 19 i/lub 20 i/lub 21 i/lub 22 i/lub 23 i/lub 24 i/lub 25 i/lub 26 i/lub 27 i/lub 28 i/lub 29 i/lub 30 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 34 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ zmiany terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT lub akcyzowego ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | termin wykonania dostawy częściowej |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | http://www.up.lublin.pl/szp/ |
Spec war | Sekcji ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Akademicka 13, pokój 54 |
Data skl | 22/02/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Akademicka 13, pokój 54. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |