Publication date |
2016-02-11 |
End date |
2016-02-19 09:00:00 |
Instytucja |
SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 |
Miejscowość |
Bytom |
Województwo |
śląskie |
Branża |
- Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne,
- Artykuły elektrotechniczne,
- Farby
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
14387 / 2016 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
441110001, 317000003, 317310009, 433280008, 433281009, 445100008, 448100001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
|
Ulica |
Al. Legionów 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowosc |
Bytom
|
Kod poczt |
41-902
|
Wojewodztwo |
śląskie
|
Tel |
032 2810271 do 79 w. 655
|
Fax |
032 2810270
|
Internet |
www.szpital4.bytom.pl
|
Regon |
00029627100000
|
E mail |
dzp@szpital4.bytom.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
5
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.
|
Potencjal |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika Nr 2 A do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć:
- Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają wymogi aktualnych przepisów Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, a zaoferowana wykładzina podłogowa dopuszczona jest do użytkowania w budynkach szpitalnych oraz że Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia (na każde żądanie Zamawiającego) stosownych certyfikatów jakości, atestów, aprobat technicznych potwierdzających spełnienie tych wymogów (Załącznik Nr 1 do SIWZ pkt 5).
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ);
b) Wypełniony formularz cenowy [zał. Nr 1 A do SIWZ];
c) Wypełniony załącznik Nr 3 do SIWZ (dot. podwykonawstwa);
d) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopi potwierdzonej notarialnie.
e) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacje Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
f) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.
g) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne - do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
- Każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;
- Każdy z członków konsorcjum odrębnie musi udokumentować, że spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
- Łącznie powinny być spełnione warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3, 4, ustawy pzp;
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Opis zmiany:
a) zmiana umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, w tym w szczególności: obniżenie cen;
b) ustawowa zmiana podatku VAT; w takim przypadku zmianie ulega wartość brutto umowy (ceny jednostkowe i wartość netto pozostają bez zmian);
c) zaoferowanie w wyniku postępu technologicznego produktów o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym, wraz ze zmianą nazwy produktu;
d) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym, wraz ze zmianą nazwy produktu;
e) zmiana, której przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
f) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
g) siła wyższa.;
h) wydłużenie okresu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania całości asortymentu ujętego w umowie;
i) zmiana terminu realizacji płatności w przypadku zmiany przepisów obowiązujących w
ustawie z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych;
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
97
|
Kryt 2 |
TERMIN REALIZACJI DOSTAWY
|
Kryt 2p |
3
|
Spec www |
dzp.szpital4.bytom.pl
|
Spec war |
SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4; Al. Legionów 10; 41-902 Bytom.
Dział Zamówień Publicznych.
|
Data skl |
19/02/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4;
Al. Legionów 10; 41-902 Bytom.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|