| Publication date |
2016-02-16 |
| End date |
2016-02-24 10:00:00 |
| Instytucja |
Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych |
| Miejscowość |
Katowice |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Biurka i stoły,
- Regały biurowe,
- Systemy aktowe,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Meble do sypialni, jadalni i salonu,
- Różne meble i wyposażenie,
- Meble różne,
- Meble przedszkolne,
- Sprzęt kuchenny,
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Dywany,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
33988 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
391610008, 391500008, 391410002, 391100006, 391212006, 391513008, 391320007, 391310009, 391431162, 395310003, 392211307, 392211503, 392243403, 397111000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia - mebli, sprzętu gastronomicznego i higienicznego - do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 oraz do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13, do miejsca przeznaczenia, wraz z montażem. Towary będące przedmiotem zamówienia: muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji, wolne od wad i wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w jednostkach opieki nad dziećmi, muszą posiadać certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE, Wykonawca dostarczy, ustawi i zamontuje - na własny koszt i ryzyko - do miejsca przeznaczenia i odbioru, tj. do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 15 i do Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Marcinkowskiego 13. a) Za datę odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiający uznaje przekazanie do użytkowania kompletnego, złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń (także wg obmiarów Wykonawcy), w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach, w szczególności ustawienie lub zawieszenie i wypoziomowanie poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. b) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli i wyposażenia. c) W przypadku gdy dostarczone wyposażenie lub jego elementy będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas transportu lub montażu - zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru. d) Wszelkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany usunąć i zagospodarować na koszt własny oraz uporządkować miejsca dostaw i montażu zamawianego wyposażenia. e) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego (bez zastrzeżeń), potwierdzonego przez osoby wyznaczone ze strony Zamawiającego. f) Szkody powstałe w budynku podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt. g) Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, zgodnie z zamówieniem. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru. Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane meble i wyposażenie - nie krótszy niż 24 miesięcy. h) Naprawy dla usunięcia wad w przedmiocie zamówienia będą dokonywane bezpłatnie, a usunięcie usterek nastąpi w terminach ustalonych każdorazowo przez Strony, a jeżeli Strony nie ustaliły terminu usunięcia wad wynosić on będzie 7 dni od daty zgłoszenia wady. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć na miejscu, Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres naprawy zastępcze wyposażenie, o parametrach nie gorszych niż przekazane do naprawy |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
|
| Ulica |
ul. Mariacka 23 23
|
| Nr domu |
23
|
| Miejscowosc |
Katowice
|
| Kod poczt |
40-014
|
| Wojewodztwo |
śląskie
|
| E mail |
zojodt@um.katowice.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
31/03/2016
|
| Wadium |
Nie dotyczy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 dostawy mebli i wyposażenia, każde o wartości minimum 200 000 zł brutto
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia, jeżeli złoży w tym zakresie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby składające się na wyposażenie w przedmiocie zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym i posiadają świadectwa dopuszczenia do stosowania w jednostkach opieki nad dziećmi - załącznik nr 11
|
| Inne dokumenty |
W sytuacji gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności:
1. zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, 3. charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w sytuacji: a. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy, b. konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. w przypadku przedłużających się prac remontowo - budowlanych w poszczególnych obiektach Zamawiającego, c. zmiany sposobu realizacji zamówienia, z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia (dotyczy przypadku, w którym Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom), d. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, e. wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta danego elementu zamawianego wyposażenia lub przez Wykonawcę, f. zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, g. zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie obowiązywania umowy, jeżeli Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia lub na wniosek Zamawiającego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić: a) W przypadku braku na rynku artykułu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji), a istnieje możliwość zastąpienia go artykułem równoważnym, o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu, np. w przypadku: zakończenia serii produkcyjnej danego elementu zamawianego wyposażenia oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego, zakończenia serii produkcyjnej danej bryły meblowej fotela lub krzesła oraz rozpoczęcie produkcji mebla tego samego producenta o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego, 3) Inne zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) zmiany nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy. 4) Dopuszcza się wszelkie zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującą zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą, a Zamawiającym
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Okres udzielonej rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.zojo.katowice.pl
|
| Spec war |
Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, pok. 403
|
| Data skl |
24/02/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Siedziba Zamawiającego - Katowice, ul. Mariacka 23, kancelaria pok. 2
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|