Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach

Publication date 2016-03-24
End date 2016-04-11 12:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Pakiety oprogramowania do pisania tekstów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 30983 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302321108, 483100004, 483170003, 486200000, 302313000, 302374508, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: pakietów oprogramowania do tworzenia dokumentów, drukarek laserowych, systemów operacyjnych, pakietów oprogramowania do pisania tekstów, monitorów ekranowych, komputerów osobistych, tabletów graficznych, dla Politechniki Świętokrzyskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi
i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
- przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
- udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5 do siwz,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable i tp) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych, Microsoft Office (Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level), urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego, monitora, Microsoft Office (Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level) dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego komputera stacjonarnego, monitora, Microsoft Office (Office Professional Plus 2013 Sngl Academic OPEN 1 License No Level) dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego monitora dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych, Microsoft Office (Office Professional Plus 2013 SNGL Academic OPEN 1 License No Level), drukarki laserowej, urządzenia wielofunkcyjnego dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych systemów operacyjnych Windows 7 Pro OEM PL 64bit SP1, systemów operacyjnych Windows 10 Home Premium BOX PL 64 bit dla Politechniki Świętokrzyskiej.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego tabletu dla Politechniki Świętokrzyskiej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Świętokrzyska
Ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-314
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3424150
Fax 041 3443874,041 3424140
Internet www.tu.kielce.pl
Regon 00000169500000
E mail jjustyna@tu.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota : - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 6 000,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 350,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 350,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
Sytuacja Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia: - część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 6 000,00 PLN, - część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 350,00 PLN, - część zamówienia nr V - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN - część zamówienia nr VIII - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 350,00 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą sumę kwot wykazanych powyżej dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw na kwoty: - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 6 000,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 500,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 350,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 800,00 PLN, - część zamówienia nr VI - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 10 000,00 PLN, - część zamówienia nr VII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 1 500,00 PLN, - część zamówienia nr VIII - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 350,00 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; - w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 3. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.tu.kielce.pl
Spec war Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Data skl 11/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)