Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa powiatowego w Kielcach

Publication date 2016-03-24
End date 2016-04-04 10:00:00
Instytucja Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne druki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67014 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301900007, 229000009, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia i Formularz Ofertowy.
3. Wskazane ilości sztuk, opakowań, bloczków, ryz, arkuszy i rolek w poszczególnych asortymentach stanowią planowaną wielkość i mogą ulec zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 10% wartości wybranej oferty. Prawo opcji jest uprawnieniem Zmawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji (+10%) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4. Zamawiający w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych materiałów biurowych w ramach całego wyspecyfikowanego asortymentu. Planowane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ilości stanowią podstawę do ustalenia ceny oferty ogółem na potrzeby rozstrzygnięcia postępowania. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez Zamawiającego zamówień w ilości innej niż ustalona w ofercie jako planowana.
5. Materiały biurowe dostarczane będą sukcesywnie partiami w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego w okresie 12 kolejnych miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości oferty, na podstawie zamówień jednostkowych, do siedziby Zamawiającego, tj. Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, pokój nr 1 poziom 0 lub pokój nr 051 poziom -1. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane za pomocą poczty elektronicznej lub wysyłane faksem.
6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. Materiały biurowe mają być opakowane oryginalnie w nienaruszonych opakowaniach
i powinny posiadać znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta materiału oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). Zamawiający wymaga podania w ofercie modelu/symbolu/nazwy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
W okresie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia wg modelu/symbolu/nazwy określonego w złożonej ofercie.
7. Dla potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę produkt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie szczegółowej specyfikacji (metryczek produktów, zdjęć, opisów katalogowych) wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia i Formularzu ofertowym w rubryce 9 - Załącznik nr 1 do SIWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
Ulica ul. Wrzosowa 44
Nr domu 44
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-211
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 200 12 00
Fax 41 200 12 10
Regon 29100937200000
E mail zamowienia@powiat.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak bip.powiat.kielce.pl
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 4.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 455 z późn. zm.) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pok. 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do kasy Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 dostawę materiałów biurowych, odpowiadającą swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych głównych dostaw, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wg zasady spełnia/nie spełnia), do którego Wykonawca załączy dowody dotyczące tych dostaw, określające czy dostawy te wykonane zostały w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej, są: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - w przypadku zamówień na dostawy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku załączenia dowodów w postaci innych dokumentów lub oświadczeń Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wyjaśnień określających przyczynę załączenia takich dokumentów, w celu weryfikacji przez Zamawiającego ich obiektywnego charakteru. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się odpowiednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o których mowa w rozdziale VI ust. 1, lit. b) zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonych poświadczeń, wg zasady spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od precyzowania wymagań w powyższym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg zasady spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Pisemne oświadczenie podmiotów trzecich o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z niech przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów trzecich niezbędnych do realizacji zadania.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto; b. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto; c. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób zatrudnionych przez niego na umowę o pracę i bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych do kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; d. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. e. Zamawiający przewiduje zwiększenie wartości wynagrodzenia Wykonawcy w czasie obowiązywania umowy, przy czym zwiększenie nie może przekroczyć 10% wartości oferty. Zmiany treści umowy następują w formie aneksu. W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy Pzp zmiana umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostaw cząstkowych
Kryt 2p 5
Spec www bip.powiat.kielce.pl
Spec war Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III-cie piętro, pokój 302
Data skl 04/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III-cie piętro, pokój 371 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)