Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
30-059
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty
Szczegółowa specyfikacja techniczno - cenowa + wersja CD
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140, ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącego, że Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń Umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
a) epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym;
b) trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron Umowy;
c) pojawieniem się na rynku Rzeczy nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy;
d) następstwem okoliczności leżących po stronie Kupującego lub przeszkodami dającymi się przypisać Kupującemu;
e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
1) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;
b) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy.
2) jakości lub innych parametrów produktów zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a) niedostępnością na rynku produktów wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku;
b) pojawieniem się na rynku produktów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji Przedmiotu Umowy;
b) pojawieniem się na rynku produktów o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie;
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
3) zmiany części zamówienia powierzonej podwykonawcy w przypadku gdy wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zamianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Sprzedawcy.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji na punkty świetlne
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Spec war |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych, paw. C-2, pok. 117
|
Data skl |
04/04/2016
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, Dział Zamówień Publicznych, paw. C-2, pok. 117
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|