Przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie

Publication date 2016-03-25
End date 2016-04-04 10:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31483 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 793414000, 805100002, 798225007, 642160003, 642161004, 795520008, 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie Koncepcji i świadczenie kompleksowej usługi e-marketingowej związanej z promocją Województwa Łódzkiego w Internecie w tym:
1.Obsługa strony Województwa Łódzkiego w serwisie społecznościowym Facebook polegająca na przygotowaniu narzędzi i materiałów w postaci treści (tekst, grafika, video) o charakterze promocyjnym, reklam, oraz ich publikacja na stronie Zamawiającego, komunikacja z użytkownikami, organizacja konkursów, a także monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań.
2.Prowadzenie profilu Województwa Łódzkiego w serwisie Instagram. Dobór zdjęć oraz video, komunikacja z użytkownikami, organizacja konkursów, a także monitorowanie i badanie skuteczności podjętych działań.
3.Promocja Województwa Łódzkiego z wykorzystaniem narzędzia reklamowego Google Adwords (lub równoważnego).
4.Podjęcie działań związanych ze współpracą z Blogerami i Influencerami .
5. Wyposażenie Zamawiającego w narzędzia do monitoringu Internetu oraz prowadzenia kampanii e-mail marketingowych.
6.Promocja serwisu promujelodzkie.pl pod kątem pozyskania użytkowników oraz zwiększenia ich aktywności.
7. Zakup na potrzeby Zamawiającego minimum 2000 kredytów wymiennych na pliki graficzne (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe, video) oraz przekazanie Zamawiającemu dostępu do konta w internetowym banku zdjęć,
8.Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do materiałów, w tym materiałów multimedialnych.
9.Przekazanie Zamawiającemu udzielonej przez internetowy bank zdjęć licencji niewyłącznej, bezterminowej i ogólnoświatowej do materiałów pobranych w ramach zakupionych kredytów.
10.Realizacja założonego poziomu wskaźników, stanowiąca część oferty Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Łódzkie
Ulica al. Piłsudskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-051
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6633385, 6633384
Fax 042 6633391
Internet www.lodzkie.pl
Regon 47207171500000
E mail or.info@lodzkie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/12/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). Szczegółowe informacje na temat wadium zostały zawarte w SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali/ zakończyli: a) co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu konta w serwisie Instagram, o wartości nie mniejszej niż 20 000 PLN brutto, przy założeniu, że profil posiadał min. 1000 obserwujących, b) co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu strony w serwisie Facebook, o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto, przy założeniu, że profil posiadał min. 20 000 fanów, c) co najmniej jedną usługę obejmującą działania z zakresu systemów reklamowych pozwalających na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz reklam graficznych i video na stronach współpracujących z wyszukiwarką, sprzedawane w modelu CPC i CPM, polegającą na promocji miast lub regionów, o wartości nie mniejszej 30 000,00 PLN brutto. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą/osobami, która/które posiadają łącznie następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: a) osoba posiadająca certyfikat Google w obszarze: reklama w wyszukiwarce, b) osoba posiadająca certyfikat Google w obszarze: reklama display, c) osoba posiadająca co najmniej dwuletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i reklamy w social media Zamawiający dopuszcza, aby funkcje opisane w lit. a) b) i c) powyżej połączone były w ramach jednej osoby, spełniającej łącznie opisane w tych punktach wymagania. W trakcie wykonywania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub utrudniających dalsze wykonywania obowiązków przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, Wykonawca będzie mógł je zmienić, z zastrzeżeniem, iż w takiej sytuacji Wykonawca obowiązany jest przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu osobę, która będzie spełniać określone powyżej warunki odpowiednio dla osoby, którą ma zastąpić. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany osób, wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Pod pojęciem główna usługa należy rozumieć: - w odniesieniu do punktu III.3.2 a) - usługę polegającą na prowadzeniu konta w serwisie Instagram, - w odniesieniu do punktu III.3.2 b) - usługę polegającą na prowadzeniu strony w serwisie Facebook, - w odniesieniu do punktu III.3.2 c) - usługę obejmującą działania z zakresu systemów reklamowych pozwalających na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki oraz reklam graficznych i video na stronach współpracujących z wyszukiwarką, sprzedawane w modelu CPC i CPM, polegającą na promocji miast lub regionów Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych usług znajdowały się również usługi potwierdzające spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w pkt III.3.2 powyżej. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa poniżej tylko w odniesieniu do usług potwierdzających spełnianie warunków, o którym mowa w pkt III.3.2) powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1) i 2)
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a)Formularz Ofertowy - przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca), podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; b)Wstępna koncepcja przeprowadzenia kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia, w formie oryginału, podpisana przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty dokument (wersja papierowa, wydruk w kolorze) stanowiący wstępną koncepcję przeprowadzenia kampanii promocyjnej Województwa Łódzkiego w Internecie wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia, w formie oryginału, podpisany przez osobę/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zakres jaki ma zawierać w/w dokument zawarty jest w pkt. 14 SIWZ. Dokument ten będzie oceniany w ramach kryterium przyjętym przez Zamawiającego do oceny pn: Jakość oraz Skuteczność kampanii. Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu w rozumieniu art. 26 ust. 3 Ustawy. W związku z powyższym brak wskazanego wyżej dokumentu lub jego niezgodność z treścią SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko i wyłącznie jedną wstępną koncepcję realizacji zamówienia wraz z wykazem założonych przez Wykonawcę wskaźników do osiągnięcia. Obok wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 Ustawy do oferty należy dołączyć także, (jeżeli dotyczy): -w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie, dla wspólnika podpisującego ofertę lub załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej) - przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ. - w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Kryt 3 Skuteczność kampanii
Kryt 3p 30
Spec www www.bip.lodzkie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź piętro XV, pokój 1521.
Data skl 04/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, parter - Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)