Dostawę mebli laboratoryjnych, biurowych oraz innego umeblowania i wyposażenia wraz z montażem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

Publication date 2016-03-25
End date 2016-04-06 10:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Stoły laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 31551 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300000, 331920000, 391810004, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawę mebli laboratoryjnych, biurowych oraz innego umeblowania i wyposażenia wraz z montażem dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
Ulica ul. Czerwonego Krzyża 5/9
Nr domu 5/9
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-345
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3715810
Fax 71 3281713
Internet www.rckik.wroclaw.pl
Regon 00029112100000
E mail centrum@rckik.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000 PLN, (słownie: dwa tysiące PLN) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 1 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 2 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie wskazanym w art. 22 ust.1 pkt 4 pzp. Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub dokument równoważny na: 1a. płyty melaminowane - klasa higieniczności E1; 1b. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 1c. blaty wykonane z konglomeratu granitowo-kwarcowego; 1d. poliuretan użyty do produkcji krzeseł i taboretów; 2. atest na trudnozapalność wg normy PN-EN 1021-1:2007 i PN-EN 1021-2:2007 lub dokument równoważny na: 2a. poliuretan użyty do produkcji krzeseł; 2b. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 3. Atest wytrzymałościowy wg norm PN-EN lub dokument równoważny na: 3a. krzesła (krzesła tapicerowane, krzesła biurowe, krzesła obrotowe PU, fotel biurowy obrotowy, taboret obrotowy na kółkach); 4. Atest odporności na ścieranie wg testu Martindala na min. 100 000 cykli na: 4a. tkaniny zastosowane jako materiał obiciowy w krzesłach, fotelach, sofach, kozetkach; 5. Oświadczenie producenta blatów wykonanych z konglomeratu granitowo-kwarcowego, że są odporne na środki chemiczne, są jednorodne w strukturze, nie ulegają rozwarstwieniu i pęcznieniu i są odporne na promienie UV.
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty wraz z wykazem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 4) Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 5)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 2.1. zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, pod warunkiem zachowania wymogów SIWZ. 2.2. zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, 2.3. zmiana terminu dostawy przedmiotu umowy - zmiana ta jest możliwa na wniosek Zamawiającego na skutek wystąpienia negatywnych okoliczności związanych z dostępem do pomieszczeń, w których ma nastąpić dostawa i montaż przedmiotu umowy. 2.4. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 1
Spec www www.rckik.wroclaw.pl
Spec war Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław
Data skl 06/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu ul. Czerwonego Krzyża 5/9 50-345 Wrocław sekretariat pokój S307a
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)