Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Publication date 2016-03-25
End date 2016-04-14 12:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Koszulki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Buty,
  • Obuwie specjalne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68506 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 188320000, 188150005, 358111003, 183310008, 184441107, 358100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik od nr 1.1 do nr 1.11

Opis

Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie skórzane 90 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Buty strażackie gumowe 30 par /zamówienie podstawowe/
- Buty strażackie gumowe 10 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/.
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/
- Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/
- Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Ubranie specjalne 95 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie specjalne 30 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.4Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 250 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (czapka) 100 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami) 30 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej (bluza + spodnie + czapka) 20 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie dla kadry dowódczo - sztabowej (kurtka) 20 szt. /zamówienie podstawowe/
- Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 50 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Ubranie koszarowe (czapka) 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Koszulka letnia 250 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka zimowa 250 szt. /zamówienie podstawowe/
- Koszulka letnia 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Koszulka zimowa 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Hełm strażacki 90 szt. /zamówienie podstawowe/
- Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Kominiarka niepalna 40 szt. /zamówienie podstawowe/
- Kominiarka niepalna 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8Dostawa pasów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Pas strażacki 20 szt. /zamówienie podstawowe/
- Pas strażacki 5 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Dystynkcje na plakietkach 50 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na beret 50 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na pochewkach 50 kpl. /zamówienie podstawowe/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 10 szt. /zamówienie podstawowe/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 150 szt. /zamówienie podstawowe/
- Dystynkcje na plakietkach 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Dystynkcje na pochewkach 10 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
- Emblemat SA PSP w Krakowie 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10Dostawa butów z opinaczem kompanii honorowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia:
- Buty z opinaczem kompanii honorowej 10 par /zamówienie podstawowe/
Szczegółowy opis oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.11

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Ulica os. Zgody 18
Nr domu 18
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-951
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6460303, 6460100
Fax 012 6460199
Internet www.sapsp.pl
Regon 00017342700000
E mail szkola@sapsp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa Straż Pożarna
Rodzaj zam inny Państwowa Straż Pożarna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2016
Wadium 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 2 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych 00 groszy), - dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00 groszy), - dla zadania nr 4 w wysokości: 2.500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 5 w wysokości: 1.000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00 groszy), - dla zadania nr 6 w wysokości: 200,00 zł.(słownie: dwieście złotych 00 groszy), - dla zadania nr 7 w wysokości: 700,00 zł. (słownie: siedemset złotych 00 groszy), - zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla zadania nr 8, 9, 10 i 11. 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A. 5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającego w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. 9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie, co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 7) o wartości co najmniej 50% zaoferowanej w ofercie wartości brutto dla danego zadania lub ich równowartość w innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (średnie kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. nr 143. poz. 1002 ze zm.) - dla zadania 1, 2, 4, 7, 8 i 9
Inne dokumenty 1. /Jeśli dotyczy/ Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1.8. SIWZ. 2. /Jeśli dotyczy/ Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 10.1. SIWZ. 3. /Jeśli dotyczy/ Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 11 SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie wykonawcy), zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez wykonawcę; 2) zmniejszenia przez zamawiającego realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o niezrealizowaną część umowy, przy czym zamawiający zapłaci wykonawcy za dotychczas dostarczony przedmiot umowy; 3) zmiany producenta dostarczanego przedmiotu zamówienia na wniosek wykonawcy pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany; 4) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla zamawiającego; 5) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) inne niekorzystne dla zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; Dla skorzystania z uprawnień w tym przedmiocie wykonawca musi udowodnić. 7) zmiany umowy polegające na zmianie danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); 8) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy określone w pkt. 1 ppkt 1), nie wymagają zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy na wniosek wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez wykonawcę. 6. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.sapsp.pl
Spec war Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - Wydział Kwatermistrzowski - Dział Administracyjno Gospodarczy, pokój 300B, III piętro, bud. C
Data skl 14/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 18, 31-951 Kraków - sekretariat Komendanta Szkoły, pokój 200, II piętro, bud. A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)