Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Zespole Szkół Technicznych oraz Wielofunkcyjnej Placówce Pomocy Rodzinie w Szczecinku

Publication date 2016-03-29
End date 2016-04-13 10:30:00
Instytucja Powiat Szczecinecki
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69710 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 317123319, 93311009, 452600007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku szkoły Zespołu Szkół Technicznych,
2) Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku warsztatów Zespołu Szkół Technicznych,
3) Dostawę i montaż kolektorów słonecznych wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji w budynku internatu Zespołu Szkół Technicznych,
4) Dostawę i montaż kolektorów słonecznych wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji w budynku WPPR
5) Termomodernizację stropodachu w budynku internatu Zespołu Szkół Technicznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Szczecinecki
Ulica ul. 28 Lutego 16
Nr domu 16
Miejscowosc Szczecinek
Kod poczt 78-400
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel +48 94 37 292 00
Fax +48 94 37 292 56
Internet http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Regon 33092097700000
E mail starostwo@powiat.szczecinek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto)
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje, należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę z montażem kolektorów solarnych o wartości co najmniej 100 tysięcy złotych brutto oraz co najmniej jedną dostawę z montażem instalacji fotowoltaicznej o wartości co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. Ocena spełniania - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia.
Potencjal na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
Zdolne na podstawie oświadczenia art. 22 ustawy PZP
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1 mln (słownie: jeden milion złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dostawy z montażem kolektorów solarnych oraz instalacji paneli fotowoltaicznych opisanych w rozdziale 10 SIWZ, w ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów- oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.W przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W celu ustalenia czy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przedkłada do oferty oświadczenie - wzór stanowi załącznik do SIWZ, a w przypadku jeżeli korzysta z zasobów innych podmiotów to przedstawia dokumenty wymienione powyżej. 4.Oświadczenie o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1)jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego - w każdym przypadku; 2)zmiana terminu realizacji zamówienia - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego (przedłużenie umowy o czas niezbędny na zmianę projektu i ewentualne uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót po zmianie); w przypadku niezawinionego przez Wykonawcę wstrzymania robót przez inspektora nadzoru (przedłużenie o udokumentowany czas wstrzymania robót); 3)zmiana zakresu robót - w przypadku konieczności zmiany projektu budowlanego część robót nie może zostać zrealizowana lub będzie zastąpiona innymi; 4)inna istotna zmiana umowy w zakresie, którego nie można przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ - w przypadku wystąpienia nadzwyczajnej okoliczności, której nie można było przewidzieć na etapie sporządzenia niniejszej SIWZ, a która spowoduje że prawidłowe wykonanie zamówienia będzie uzależnione od tej zmiany. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
Kryt 2p 10
Spec www http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Spec war adres Zamawiającego
Data skl 13/04/2016
Godz skl 10:30
Miejsce siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)