Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w okresie od 01. 06. 2016 roku do 31. 12. 2017 roku

Publication date 2016-03-29
End date 2016-04-06 10:15:00
Instytucja Prezydent Miasta Tychy
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Kable światłowodowe,
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69960 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 642281001, 723180007, 325620000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji sygnału z Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy - SMWMT (wizja, sterowanie), sieci INFOKIOSKÓW, połączeń rozszerzających sieć LAN Urzędu Miasta Tychy oraz innych sieci. Standardem medium transmisyjnego jest światłowód SM 9/125 zakończony złączem SC/APC.
W przypadku transmisji sygnału SMWMT oraz INFOKIOSKÓW Zamawiający wymaga, aby zestawione połączenia były wykonane możliwie najkrótszą drogą. Dla SMWMT włókna musza być zakończone w szafie znajdującej się przy każdym punkcie wizyjnym, dla INFOKIOSKÓW - bezpośrednio w urządzeniach. Kamery wyposażone są w urządzenia do transmisji wizji i danych. W przypadku połączeń dla sieci LAN Zamawiający wymaga zestawienia łączy bezpośrednich (bez użycia urządzeń pasywnych i aktywnych na całej długości łącza). Wszystkie połączenia muszą zostać wykonane na odseparowanych fizycznie włóknach światłowodowych.
W zakresie połączeń opisanych w zadaniach 1-3 Zamawiający korzysta aktualnie z istniejącej infrastruktury światłowodowej. Koszty prac związanych ze zmianą medium transmisyjnego ponosi Wykonawca. Wszystkie prace związane z przyłączeniem do nowej sieci muszą zostać wykonane w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym aby zminimalizować wpływ na prowadzony monitoring, działanie INFOKIOSKÓW oraz sieci LAN. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis połączeń wraz z pomiarami reflektometrycznymi.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania, w zakresie których zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tychy
Ulica Al. Niepodległości 49
Nr domu 49
Miejscowosc Tychy
Kod poczt 43-100
Wojewodztwo śląskie
Tel (032) 7763333
Fax (032) 7763344
Internet www.umtychy.pl
Regon 00051592200000
E mail poczta@umtychy.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie ww. zamówień w wysokości do 20% zamówienia podstawowego w zakresie każdego z zadań.
Czas D
Data zak 31/12/2017
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - Zadanie nr 1: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty. 4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: A 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodująca zmiany przedmiotu zamówienia; 2) realizacja przedmiotu Umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów lub innych materiałów i informacji z urzędów administracji publicznej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było ich uzyskanie w terminach przewidzianych w przepisach prawa; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 5) zaistniała zmiana wymagań przedmiotu Umowy spowodowana zmianą obowiązujących przepisów; 6) zaistniała zmiana osób zaangażowanych w realizację Umowy, spowodowana zdarzeniami losowymi lub zmianami organizacyjnymi i kadrowymi; 7) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z Umowy. B Ponadto przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze: 1) zmianą obowiązującej stawki VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmiany kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeni społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa powyżej należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zmiana będzie dopuszczalna wówczas, gdy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, strona umowy zwróci się do drugiej strony w wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiany, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w postaci aneksu do Umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 6 ust. 4 wzoru umowy, zmniejszenie zaangażowania środków budżetowych oraz zmiana kwot zaangażowania w poszczególnych latach budżetowych mogą zostać dokonane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wymagają zgody Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Spec war Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Data skl 06/04/2016
Godz skl 10:15
Miejsce Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku, w tym: a) wykonanie przyłączenia punktów dostępowych do infrastruktury światłowodowej: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2016 r. b) świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych: od dnia 1 czerwca 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)