Dostawa z montażem foteli do Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury w Warszawie

Publication date 2016-03-29
End date 2016-04-11 10:00:00
Instytucja Białołęcki Ośrodek Kultury
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70052 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem foteli do Sali widowiskowej Białołęckiego Ośrodka Kultury, znajdującej się przy ul. Głębockiej w Warszawie.

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozmieszczenie oraz instalację w sali widowiskowej 322 sztuk foteli montowanych na stałe oraz 28 sztuk foteli demontowalnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny foteli oraz rysunek zawierający rozkład foteli) został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia).
3. Miejscem realizacji zamówienia jest Sala widowiskowa Białołęckiego Ośrodka Kultury przy ul. Głębockiej 66 w Warszawie.
4. Oferowane i dostarczone fotele i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowej eksploatacji - zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem, nadto oznaczony znakiem CE, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, certyfikaty bezpieczeństwa. Wykonawca przedłoży w szczególności:
a) Atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727: 2004 stopień 4, wydany przez akredytowane laboratorium (atest wytrzymałości i trwałości foteli);
b) Klasyfikację Ogniową w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2: 2007 wydaną przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne akredytowane laboratorium (atest trudnozapalności);
c) Klasyfikację ogniową w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wdaną przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważne akredytowane laboratorium (atest toksyczności);
d) Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne akredytowane laboratorium.
5. W ramach realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek, wniesienie do pomieszczeń i rozmieszczenie, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkich innych dodatkowych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
6. Wszędzie tam, gdzie przy opisie technicznym foteli znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie technicznym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając do oferty opis równoważnego elementu.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w treści SIWZ, Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia próbek, tj.
a) fotel w skali 1:1 o szerokości osiowej 55cm i głębokości 45cm,
b) poduszkę siedziska w skali 1:1 prezentującej konstrukcję wewnętrzną, ilość sprężyn, piankę oraz tapicerkę w przekroju pionowym,
c) podłokietnik w przekroju pionowym lub poziomym prezentującym wewnętrzną konstruckję wewnętrzną,
d) próbek tapicerek o wymiarze 30x30 cm.
Wykonawca musi dostarczyć w/w elementy do pisemnej oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego dla składania ofert, przed upływem ich składania.
9. Warunki dostawy, montażu, rozmieszczenia, gwarancji, serwisu gwarancyjnego określone zostały we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nieobjęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Białołęcki Ośrodek Kultury
Ulica ul. Van Gogha 1
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-188
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 8844625 w. 26
Fax 22 614 66 56
Internet www.bip.bok.waw.pl
Regon 01271011700000
E mail d.mazinska@bok.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
Czas D
Data zak 27/05/2016
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy: a) Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch zamówień (każde z nich realizowane w ramach jednej umowy) polegających na dostawie z montażem foteli w salach widowiskowych, filharmonicznych, teatralnych czy innych budynkach, w których prowadzona jest m.in. działalność kulturalna o charakterze widowiskowym, teatralnym i muzycznym, w ilości nie mniejszej niż 350 sztuk każda o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda. W przypadku zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia tylko w okresie wymaganych ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. Wykonawca winien wyłączyć wartości dostaw wykonanych wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, Wykonawca, winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert. Wykaz oraz załączone dokumenty powinny umożliwić potwierdzenie, w sposób nie budzący wątpliwości, spełnienia warunku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni, Wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykaże się doświadczeniem zawodowym, polegającym na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - dwóch zamówień (każde z nich realizowane w ramach jednej umowy) polegających na dostawie z montażem foteli w salach widowiskowych, filharmonicznych, teatralnych czy innych budynkach, w których prowadzona jest m.in. działalność kulturalna o charakterze widowiskowym, teatralnym i muzycznym, w ilości nie mniejszej niż 350 sztuk każda o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda. W przypadku zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia tylko w okresie wymaganych ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. Wykonawca winien wyłączyć wartości dostaw wykonanych wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, Wykonawca, winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert. Wykaz oraz załączone dokumenty powinny umożliwić potwierdzenie, w sposób nie budzący wątpliwości, spełnienia warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty a) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. b) Dowody o których mowa w pkt. 3.3.1. lit. b SIWZ, są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wykazane w wykazie dostaw (pkt 3.3.1. lit. b SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. c) Dokument (np. pełnomocnictwo, wpis do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami w pkt 3.5. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawniona/e do reprezentowania Wykonawcy. d) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. e) Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 4 SIWZ,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku, do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa warunki zmian zgodnie z zapisami § 16 wzoru umowy: 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. 6. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.bok.waw.pl
Spec war Białołęcki Ośrodek Kultury, ul. Van Gogha 1, 03-188 Warszawa, sekretariat
Data skl 11/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Białołęcki Ośrodek Kultury, ul. Van Gogha 1, 03-188 Warszawa, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)