Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gdański Zespół Żłobków
|
Ulica |
ul. Racławicka 8
|
Nr domu |
8
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-406
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
058 3414736
|
Fax |
058 3414736
|
Internet |
www.zlobki.gda.pl
|
Regon |
19055915100000
|
E mail |
biuro.zlobki@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.
|
Wiedza |
Ocena spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.
|
Potencjal |
Ocena spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.
|
Zdolne |
Ocena spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.
|
Sytuacja |
Ocena spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wykonawcy.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie wykonawcy o właściwym, zgodnym z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie żywności i żywienia, wprowadzeniu oferowanych produktów do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; 2. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentu, wydanego na podstawie Art. 62 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia, zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność, prowadzonego przez właściwy organ inspekcji sanitarnej; 3. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu aktualnych dokumentów o dopuszczeniu środków transportu do przewozu żywności wystawione przez właściwy organ inspekcji sanitarnej (oświadczenia zawarte są w treśi wzoru oferty- oryginał).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na pisemny wniosek Zamawiającego dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków:
a) zmiana wynika z potrzeb odbiorców, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
2. Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza się zmiany w rodzaju poszczególnych towarów określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków:
a) zmiana wynika ze zmian konfekcjonowania dostarczanych towarów przez producenta, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) oferowane towary wycofano ze sprzedaży lub zakończył się na nie sezon (dla dostaw sezonowych), a proponowane zamienniki mają cechy nie gorsze niż poprzednie,
c) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
3. W przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się wprowadzenie nowej stawki dla towarów, których zmiana dotyczy.
4. Dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS.
5. Waloryzacja, o której mowa w ust. 4, jest dopuszczalna w razie łącznego spełnienia następujących warunków:
1) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną stronę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść,
2) upływu trzech miesięcy od rozpoczęcia realizacji umowy albo od poprzedniego wniosku tej strony - jeżeli jest to druga waloryzacja,
3) zmiany wskaźnika, o którym mowa w ust. 4, przekraczającej 5 punktów procentowych.
6. Waloryzację, o której mowa w ust. 4, przeprowadza się w następujący sposób:
1) stosuje się wskaźnik z najnowszego Biuletynu dostępnego na stronie internetowej GUS na dzień złożenia wniosku,
2) przy pierwszej waloryzacji - w odniesieniu do cen z czerwca 2015 r.,
3) przy kolejnej waloryzacji - w odniesieniu do cen z poprzedniej waloryzacji.
7. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach:
1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a) o charakterze niezależnym od stron,
b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ.
8. Zmiany do umowy, o których mowa w ustępach poprzedzających, wymagają dla swojej ważności formy pisemnej (aneks do umowy) oraz aktualizacji załącznika nr 2 do umowy i powinny być dokonane w terminie nieprzekraczającym
dwóch tygodni od dnia złożenia uzasadnionego wniosku przez zainteresowaną stronę ze skutkiem na dzień złożenia wniosku.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin płatności faktur
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.zlobki.gda.pl
|
Spec war |
W sekretariacie Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku ul. Racławicka 8. Bezpłatnie.
|
Data skl |
11/04/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
Sekretariat Gdańskiego Zespołu Żłobków w Gdańsku ul. Racławicka 8.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|