Dostawa wody mineralnej do jednostek Policji woj. wielkopolskiego

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-11 11:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32431 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa naturalnej wody mineralnej niegazowanej i gazowanej dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jednostek jej podległych, w butelkach PET, o pojemności 1,5 litra, w niżej podanych ilościach:
1) 109 770 szt. wody mineralnej gazowanej,
2) 74 618 szt. wody mineralnej niegazowanej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, a Zamawiający zrealizuje zamówienie wg faktycznych potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych.
2. Naturalna woda mineralna w opakowaniach to woda nie mogąca zawierać składników potencjalnie toksycznych naturalnego pochodzenia w stężeniach szkodliwych dla zdrowia, pierwotnie czysta pod względem chemicznym i mikrobiologicznym, charakteryzująca się stabilnym składem mineralnym oraz właściwościami mającymi znaczenie fizjologiczne, powodującymi korzystne oddziaływanie na zdrowie ludzi.
3. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania przez Wykonawcę wody źródlanej. Woda mineralna, która jest przedmiotem zamówienia charakteryzuje się odpowiednim, stabilnym składem mineralnym, posiada stosunkowo większą zawartość minerałów (pierwiastków chemicznych takich jak sód, wapń, magnez, cynk, czy żelazo), które mają istotny wpływ na prawidłowe funkcjonowanie organizmu człowieka, zwłaszcza w okresie letnim, gdzie należy uzupełniać straty wody w organizmie. Policjanci pełniący służbę w okresie letnim na otwartej przestrzeni, przy zwiększonych temperaturach powietrza muszą otrzymać wodę, która dostarczy im niezbędnych składników mineralnych w stałych i określonych ilościach, aby ich organizm nie uległ osłabieniu i odwodnieniu. Woda mineralna dzięki swej zwiększonej zawartości minerałów ma korzystny wpływ na aktywność fizyczną, która jest niezbędna zwłaszcza podczas pełnienia służby przez funkcjonariuszy. Ponadto woda ta ma bardziej wyrazisty smak niż woda źródlana, która nie musi charakteryzować się stałym, stabilnym składem minerałów, która posiada ich mniej i jest wodą bardziej miękką.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę dystrybutorów sieciowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Jana Kochanowskiego 2A
Nr domu 2A
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-844
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8412743, 8412740
Fax 061 8412744
Internet www.wielkopolska.policja.gov.pl
Regon 63070341000000
E mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Potencjal Wykonawca spełni ten warunek gdy wykaże, że będzie dysponować min. 1 pojazdem z podnoszoną platformą wyładunkową
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą świadectwo Państwowego Zakładu Higieny zawierające ocenę i kwalifikację rodzajową zaoferowanej wody, (ważne w okresie trwania umowy), zgodnie z wymaganiami określonymi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466)
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na potencjale podmiotu trzeciego, zobowiązany jest przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu, lub b) inne stosowne dokumenty, dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy: 1) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy spowodowana siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności; 2) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; 3) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy będąca wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej. W takim przypadku termin dostawy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności; 4) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie - Zamawiający w tym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej pry zachowaniu parametrów jakościowych wody nie gorszych niż zaoferowanych w ofercie), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie; 2) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy; 3) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 3. Inne zmiany: 1) dopuszczalna jest zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy; 2) dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy (podmiotu trzeciego) o którym mowa w § 1 ust. 4, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 3) dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania usług; 4. Zmiana umowy wymaga wykazania okoliczności wymagającej uzasadnienia do wykonania tej zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Zawartość soli mineralnych
Kryt 2p 30
Spec www http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Spec war Sekcja ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838.
Data skl 11/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)