Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety asortymentowe

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-08 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty z kliszy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32445 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 336960005, 331232103, 331815007, 323541000, 249312300, 249312403, 331416408
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 1 (CPV 33.19.00.00-8);
2) Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 2 (CPV 33.69.60.00-5);
3) Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 3 (CPV 33.12.32.10-3);
4) Pakiet nr 4 - Materiały eksploatacyjne do systemów ssących (CPV 33.19.00.00-8);
5) Pakiet nr 5 - Materiały zużywalne do terapii nerkozastępczej do systemu Multifiltrate firmy Fresenius Medical Care (CPV 33.18.15.00-7);
6) Pakiet nr 6 - Błony i odczynniki RTG (CPV 32.35.41.00-0, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3);
7) Pakiet nr 7 - Elektrody do aparatu elektrochirurgicznego (CPV 33.12.41.30-5);
8) Pakiet nr 8 - Dreny do pompy artroskopowej typ Solo FMS (CPV 33.14.16.40-8);
9) Pakiet nr 9 - Endoskopia (CPV 33.19.00.00-8);
10) Pakiet nr 10 - Spirometria (CPV 33.19.00.00-8);
11) Pakiet nr 11 - Materiały eksploatacyjne do CPAP (CPV 33.19.00.00-8);

2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent.
4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.

Opis

Dostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZDostawa asortymentu według zestawienia zawartego w Załączniku nr 1A do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Ulica ul. Wiejska 9
Nr domu 9
Miejscowosc Brodnica
Kod poczt 87-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 668 91 00
Fax 56 668 91 01
Internet www.zozbrodnica.pl
Regon 00030232700000
E mail zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w zależności od pakietu, na który składa się ofertę: 2.1. Pakiet nr 1 - 305,00 zł. 2.2. Pakiet nr 2 - 770,00 zł. 2.3. Pakiet nr 3 - 1 750,00 zł. 2.4. Pakiet nr 4 - 540,00 zł. 2.5. Pakiet nr 5 - 2 600,00 zł. 2.6. Pakiet nr 6 - 240,00 zł. 2.7. Pakiet nr 7 - 250,00 zł. 2.8. Pakiet nr 8 - 1 200,00 zł. 2.9. Pakiet nr 9 - 2 300,00 zł. 2.10. Pakiet nr 10 - 115,00 zł. 2.11. Pakiet nr 11 - 450,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 i załączyć do oferty potwierdzenie wpłaty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. Tytuł przelewu wadium powinien być oznaczony numerem sprawy ZP/6/2016 i numerem pakietu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Potencjal Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Sytuacja Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Załączenia do ofert opisów, kart katalogowych (produktowych) dla potwierdzenia wymaganych parametrów lub specyfikacji konkretnych produktów (np. skład zestawu, gramatura materiału, skład tworzyw z jakich wykonane są dane produkty, itp.) - dotyczy pakietu nr 10. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnioną osobę. W przypadku wątpliwości związanych z oceną czy dany warunek został spełniony czy nie, Zamawiające wezwie Wykonawcę o uzupełnienie dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ (właściwy dla pakietu, na który składa ofertę Wykonawca).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie, 3) Obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji obniżenia tej ceny przez Wykonawcę. 4) Osób upoważnionych, o których mowa w § 10 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osoba upoważnioną do współpracy lub zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego i Wykonawcy. 5) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny. 6) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m - ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostaw
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.zozbrodnica.pl
Spec war Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 08/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Opieki Zdrowotnej SEKRETARIAT ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)