ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-07 10:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32473 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


PAKIET 1 - Druki zakładowe z logo wg wzoru

Na papierze ofsetowym białym 80g/m2 (1 bloczek klejony - 100 kartek)

1. A-3 jednostronny 120 bl.

2. A-3 dwustronny identyczny 200 bl.

3. A-3 dwustronny odmienny 900 bl.

PAKIET 2 - Druki zakładowe wg wzoru

Na kartonie: 200 - 300g/m2 biały (1 bloczek klejony - 100 kartek)

1. A-5 dwustronny odmienny 10 bl.

2. A-4 dwustronny odmienny 80 bl.

PAKIET 3 - Druki zakładowe z logo wg wzoru

Na samokopii białej (1 bloczek klejony - 100 kartek )

1. A-6 jednostronny 250 bl.

2. A-4 jednostronny 50 bl.

3. A-5 jednostronny 2 300 bl.

PAKIET 4 - Druki zakładowe z wg wzoru

Na papierze ofsetowym białym 80g/m2

1. 1/2 A-3 dwustronny odmienny 25 bl.

2. 1/2 A-3 dwustronny odmienny x 2 25 bl.

PAKIET 5 - Książeczka zdrowia dziecka

1. Książeczka zdrowia dziecka 2016 /66 stron/ zawiera Książeczkę szczepień /6 stron/ 3500 szt.

PAKIET 6 - Książki medyczne z logo wg wzoru

1. Książka medyczna z logo - format A-4, szyta, gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek) 1 200 szt.

2. Książka medyczna z logo - format A-4, szyta, kartki w samokopii/ co druga strona z perforacją/ gramatura stron 60 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek) 140 szt.

3. Książka medyczna - format 2/3 A-3, szyta,gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2- (1 książka - 100 białych kartek) 10 szt.

4. Książka medyczna - format A-4, szyta, gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - / dziurkowana, strony numerowane, 100 kartek/ 50 szt.

PAKIET 7 - Recepty refundowane

1. Recepty refundowane bloczek 100 1 200 szt.

PAKIET 8 - Koperty szare, podkładki

1. Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość ok.. 3 mm - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 100 szt.

2. Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską Introkal - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 1 500 szt.

3. Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 1 000 szt.

PAKIET 9 - Pudła i klipsy archiwizacyjne

2. Pudła archiwizacyjne z tektury falistej 326 x 264 x 100 mm 750 szt.

3. Klipsy archiwizacyjne 750 szt.

PAKIET 10 - Naklejki punktowe kolorowe, taśma samoprzylepna

1. Naklejki punktowe kolorowe, średnica 8-10 mm, na wieczko probówek do długotrwałego przechowywania w lodówce i zamrażarce /op.5000 szt/ 2 op.

2. Taśma samoprzylepna do opisywania probówek, opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem itp. Taśma nie pozostawia śladów po odklejeniu, do ponownego użytku. Odporna na wodę i kwas, trwała w temperaturze od -23° C do -121° C. Kolor biały lub bardzo jasny. 30 rol

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-338
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie.
7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.iczmp.edu.pl
Spec war Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
Data skl 07/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)