ZP/55/2016 Dostawa książek, druków medycznych, recept refundowanych i artykułów biurowych i piśmiennych dla Instytutu CZMP
| Publication date | 2016-03-30 |
| End date | 2016-04-07 10:00:00 |
| Instytucja | Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" |
| Miejscowość | Łódź |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 32473 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301900007, 331400003 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
PAKIET 1 - Druki zakładowe z logo wg wzoru Na papierze ofsetowym białym 80g/m2 (1 bloczek klejony - 100 kartek) 1. A-3 jednostronny 120 bl. 2. A-3 dwustronny identyczny 200 bl. 3. A-3 dwustronny odmienny 900 bl. PAKIET 2 - Druki zakładowe wg wzoru Na kartonie: 200 - 300g/m2 biały (1 bloczek klejony - 100 kartek) 1. A-5 dwustronny odmienny 10 bl. 2. A-4 dwustronny odmienny 80 bl. PAKIET 3 - Druki zakładowe z logo wg wzoru Na samokopii białej (1 bloczek klejony - 100 kartek ) 1. A-6 jednostronny 250 bl. 2. A-4 jednostronny 50 bl. 3. A-5 jednostronny 2 300 bl. PAKIET 4 - Druki zakładowe z wg wzoru Na papierze ofsetowym białym 80g/m2 1. 1/2 A-3 dwustronny odmienny 25 bl. 2. 1/2 A-3 dwustronny odmienny x 2 25 bl. PAKIET 5 - Książeczka zdrowia dziecka 1. Książeczka zdrowia dziecka 2016 /66 stron/ zawiera Książeczkę szczepień /6 stron/ 3500 szt. PAKIET 6 - Książki medyczne z logo wg wzoru 1. Książka medyczna z logo - format A-4, szyta, gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek) 1 200 szt. 2. Książka medyczna z logo - format A-4, szyta, kartki w samokopii/ co druga strona z perforacją/ gramatura stron 60 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - (1 książka - 100 białych kartek) 140 szt. 3. Książka medyczna - format 2/3 A-3, szyta,gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2- (1 książka - 100 białych kartek) 10 szt. 4. Książka medyczna - format A-4, szyta, gramatura stron 80 g/m2, okładka o gramaturze 300g/m2 - / dziurkowana, strony numerowane, 100 kartek/ 50 szt. PAKIET 7 - Recepty refundowane 1. Recepty refundowane bloczek 100 1 200 szt. PAKIET 8 - Koperty szare, podkładki 1. Podkładka pod kartę gorączkową A 3, wykonana za sztywnej tektury pokrytej laminatem, zakończona na rogach zakładkami utrzymującymi kartkę. Podkładka o wymiarach 41 cm/30cm/ grubość ok.. 3 mm - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 100 szt. 2. Koperty szare senologiczne z nadrukiem, rozm.30,5 x 22 /boki koperty wzmocnione oprawą introligatorską Introkal - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 1 500 szt. 3. Koperty szare ortopedyczne z nadrukiem, rozm. 45,5 x 37,5 - wg. wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 1 000 szt. PAKIET 9 - Pudła i klipsy archiwizacyjne 2. Pudła archiwizacyjne z tektury falistej 326 x 264 x 100 mm 750 szt. 3. Klipsy archiwizacyjne 750 szt. PAKIET 10 - Naklejki punktowe kolorowe, taśma samoprzylepna 1. Naklejki punktowe kolorowe, średnica 8-10 mm, na wieczko probówek do długotrwałego przechowywania w lodówce i zamrażarce /op.5000 szt/ 2 op. 2. Taśma samoprzylepna do opisywania probówek, opis można nanieść ołówkiem, długopisem, pisakiem itp. Taśma nie pozostawia śladów po odklejeniu, do ponownego użytku. Odporna na wodę i kwas, trwała w temperaturze od -23° C do -121° C. Kolor biały lub bardzo jasny. 30 rol |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" |
| Ulica | ul. Rzgowska 281/289 |
| Nr domu | 281 |
| Nr miesz | 289 |
| Miejscowosc | Łódź |
| Kod poczt | 93-338 |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 42 271 17 52; 271 17 53 |
| Fax | 42 271 17 50 |
| Internet | www.iczmp.edu.pl |
| Regon | 47161012700000 |
| E mail | zamowienia@iczmp.edu.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Instytut Badawczy |
| Rodzaj zam inny | Instytut Badawczy |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 10 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy |
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy; 3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji); 4. w przypadku przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 5. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie; 6. w przypadku wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w umowie. 7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; 8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej; 9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; 10. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | Termin dostawy |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.iczmp.edu.pl |
| Spec war | Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź |
| Data skl | 07/04/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |