Dostawa środków higieny dla pracowników Resortu Obrony Narodowej

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-11 09:30:00
Instytucja 1 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pasty i kremy,
  • Produkty do pielęgnacji ciała,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71510 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 337000007, 337119006, 337411007, 337410006, 398122009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny dla pracowników Resortu Obrony Narodowej zgodnie z wymaganiami zawartymi
w rozdziale III SIWZ w ilości i asortymencie przedstawionym poniżej: 1. Mydło toaletowe 100 g - 7 600 kg, 2. Pasta ze ścierniwem do mycia rąk, opakowanie 0,50 kg - 8 300 kg, 3. Krem ochronny do rąk, pudełko 50 g - 26 000 szt., 4. Pasta do obuwia z żywicą kolor czarny, pudełko 40 g - 970 kg. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa
w art. 30 ust. 1÷3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1 tabeli - pozycja nr 1 zamieszczonej
w Rozdziale III SIWZ. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać
w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 1 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Ciasna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Wałcz
Kod poczt 78-601
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 261 47 2184, 261 47 22 05
Fax 261 47 2184, 261 47 2971
Internet www.1rblog.wp.mil.pl
Regon 32092740400000
E mail 1rblog.szp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 18/11/2016
Wadium 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 3 600,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 lit.e należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 102, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b)przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) na który należy zwrócić wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przez niego przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego określonym w rozdziale III ust. 1 SIWZ, w przypadku zaoferowania produktu równoważnego w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1 tabeli - pozycja nr 1 zamieszczonej w Rozdziale III SIWZ - informacji identyfikujących ten produkt - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a.zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,b.zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),c.ustawowej zmiany przepisów w zakresie stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, d. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, e.udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, f.zmiana zakresu podwykonawstwa, g.zmiany terminu wykonania zamówienia jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.1rblog.wp.mil.pl
Spec war 1 Regionalna Baza Logistyczna w Wałczu, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz
Data skl 11/04/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Kancelaria Jawna Zamawiającego, budynek nr 1 pok. nr 7-8 od Pn-pt w godz. 7.00 -15.00, Otwarcie ofert: 11.04.2016 r., godz. 10:00, 1 RBLog, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1 pok. 112-113
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)