Sprawa nr 016/16 Zakup i dostawa klimatyzatorów oraz wentylatorów

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-07 08:45:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 2063
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71816 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 397170001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa klimatyzatorów oraz wentylatorów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 2063
Ulica ul. Banacha 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-909
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261824215,261824375,261824121
Fax 261 824108
Internet www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
Regon 01021033300014
E mail zamowienia.ozdgw@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostaw) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę każdej dostawy nie mniejszą niż: 70 000,00 zł brutto (na formularzu określonym w Zał. nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 2 dostawy w zakresie dostaw klimatyzatorów i wentylatorów na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto.
Sytuacja Na potwierdzenie znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga załączenia opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto, z udokumentowaniem jej opłacenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 2) istotne zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem Umowy, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 3) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia) przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie; 4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy (zmianie może ulec termin realizacji Umowy). 5) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy. 6) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl.
Spec war Jednostka Wojskowa 2063 ul. Banacha 2 00-909 Warszawa pok. 224
Data skl 07/04/2016
Godz skl 08:45
Miejsce Jednostka Wojskowa 2063 ul. Banacha 2 00-909 Warszawa Kancelaria pok. 225
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)