Dostawa, montaż i uruchomienie ścian wizyjnych na potrzeby budowy Centrum Monitorowania Operacyjnego

Publication date 2016-03-30
End date 2016-04-07 09:45:00
Instytucja Centralny Ośrodek Informatyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71840 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 323200002, 323512000, 323212001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie ścian wizyjnych na potrzeby budowy Centrum Monitorowania Operacyjnego, w konfiguracji:
1) ściana wizyjna typu 3x2 monitory- 2 komplety
2) ściana wizyjna typu 2x2-monitory- 1 komplet
3) interaktywny monitor - 1 sztuka
na zasadach określonych szczegółowo w cz. II i III SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centralny Ośrodek Informatyki
Ulica ul. Suwak 3
Nr domu 3
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 90-330
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 250 28 83
Fax 22 250 29 87
Internet http://www.coi.gov.pl
Regon 10099948900000
E mail przemyslaw.oleszczyk@coi.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 14 000,00 zł (czternaście tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza W celu potwierdzania spełniania niniejszego warunku wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje główne dostawy, w tym co najmniej 1 dostawę i uruchomienie ściany wizyjnej o wartości co najmniej 80 000 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Pod pojęciem ściany wizyjnej Zamawiający rozumie zestaw urządzeń składający się z procesora wizyjnego oraz kompletu minimum 4 monitorów zamontowanych na wspólnym stelażu. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku. W przypadku gdy w ramach realizacji wskazanej w ofercie dostawy, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia (np. usługi wsparcia itp.), wykazana musi zostać wyrażona w złotych wartość dotycząca tej części dostawy, która obejmowała dostawę i uruchomienie ściany wizyjnej oraz łączna kwota zrealizowanego / realizowanego przez Wykonawcę zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający opisał wymagane dostawy w pkt. III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone treścią SIWZ, Wykonawca winien załączyć do oferty: - Szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu i oprogramowania dla każdego z elementów wskazanych w cz. II SIWZ wraz ze wskazaniem: typu/producenta/model/symbol oferowanego sprzętu/ilość i typ/producenta/model/symbol oferowanych elementów składowych, a także typ/producenta/wersje oprogramowania oraz miejsca w publicznie i powszechnie dostępnej na stronach WWW producenta lub społeczności rozwijającej produkt dokumentacji Sprzętu oraz oprogramowania potwierdzającego spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w cz. II SIWZ, sporządzoną na podstawie Załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA !!! Jeżeli dokumentacja (o której mowa w kolumnie 6 tabeli załącznika nr 6 do SIWZ) dla któregokolwiek z elementów wycenionych w pkt. 5.2 formularza oferty nie jest dostępna w publicznie i powszechnie na stronach WWW producenta lub społeczności rozwijającej produkt dokumentacji Sprzętu oraz oprogramowania, zamiast wypełnienia kolumny 6 Wykonawca załącza do oferty: - odpowiednią dokumentacje w wersji papierowej dla każdego z elementów wskazanych w treści niniejszego załącznika lub jeżeli dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej wymagającej utworzenia konta oraz logowania Wykonawca załącza do oferty - nośnik zawierający dane dostępowe do strony WWW na której dostępna jest dokumentacja. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę 6
Inne dokumenty W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt III.3.2. do III. 3.5. będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień Umowy, w stosunku do treści Oferty, w przypadku: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, 3) zmiany zakresu, zasad płatności wynagrodzenia oraz sposobu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 4) wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek modelu/typu Sprzętu wskazanego w Ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej umowy Wykonawca dostarczy obecnie produkowany przez producenta wskazanego w ofercie Wykonawcy model/typ Sprzętu o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie. W powyższej sytuacji wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania artykułu wraz z konfiguracją Sprzętu obecnie produkowanego, celem akceptacji przez Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany w Umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 91
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 9
Spec www http://www.coi.gov.pl/przetarg.html
Spec war Centralny Ośrodek Informatyki ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa
Data skl 07/04/2016
Godz skl 09:45
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Centralnego Ośrodka Informatyki, ul. Suwak 3, 02 - 676 Warszawa (recepcja)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)