Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Publication date 2016-03-31
End date 2016-04-08 09:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Części lamp i opraw oświetleniowych,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Zamki, klucze i zawiasy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32515 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 441111002, 445200001, 316800006, 315329209, 397153000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych:
1. Materiały budowlane - Pakiet nr I,
2. Materiały elektryczne - Pakiet nr II,
3. Materiały hydrauliczne- Pakiet nr III,
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Ulica ul. Schinzla 13
Nr domu 13
Miejscowosc Sandomierz
Kod poczt 27-600
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 15 8323001 do 5, 8330566
Fax 15 8323575
Internet www.sand.pl
Regon 00030238500000
E mail przetargi@sand.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Odnośnie Pakietu nr I poz. 16, 17, 19, 38, 39, 42, 43, 56, 73, 74, 79, 81, 82, 100, 119, karty charakterystyki oferowanego produktu
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również Wytwórcę/Producenta oferowanego asortymentu 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samym składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 4. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.sand.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego Budynek Główny - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Data skl 08/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)