Zakup pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową, w tym dostawa wyposażenia i mebli medycznych w podziale na zadania, w tym m. in. meble medyczne gotowe i na zamówienie, wyposażenie medyczne oraz magazynowe

Publication date 2016-03-31
End date 2016-04-08 08:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32635 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331920002, 331923407, 391500008, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową w tym dostawa wyposażenia i mebli medycznych w podziale na zadania, w tym m. in. meble medyczne gotowe i na zamówienie, wyposażenie medyczne oraz magazynowe, zgodnie z załącznikiem nr 2 formularzem asortymentowo - cenowym.
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Lp. Nr i nazwa zadania
1. Zadanie nr 1 - meble medyczne gotowe
2. Zadanie nr 2 - meble medyczne wykonane na zamówienie
3. Zadanie nr 3 - wyposażenie medyczne
4. Zadanie nr 4 - wyposażenie magazynowe
5. Zadanie nr 5 - parawany
1.3. Wspólny Słownik Zamówień: 33.19.20.00-2; 33.19.23.40-7, 39.15.00.00-8, 39.14.31.10-0
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
1.5. Zestawienie parametrów technicznych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Należy go wypełnić wpisując odpowiedź tak lub nie lub oferowany parametr.
1.6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2016), zgodny z wyspecyfikowanym, kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.7. Sprzęt stanowić będzie stanowić wyposażenie pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową.
1.8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Musi posiadać aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia, o ile są prawem wymagane.
1.9. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników oddziału, w którym umieszczony będzie przedmiot zamówienia w zakresie obsługi całego wyposażenia w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z zasadami określonymi w projekcie umowy. Szkolenia muszą być potwierdzone protokołem.
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia: ulotki w języku polskim, zawierające, wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje,
2) instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania przedmiotu umowy,
3) karty gwarancyjne dla poszczególnych elementów dostawy,
4) paszporty techniczne oraz instrukcję obsługi pod warunkiem, że będzie ona zawierała wszystkie wymagane i wymienione informacje.
1.10. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
1.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.12. Miejsce realizacji: siedziba Szpitala Wolskiego.

Opis

meble medyczne gotowemeble medyczne wykonane na zamówieniewyposażenie medycznewyposażenie magazynoweparawany

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Kasprzaka 17
Nr domu 17
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-211
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 3894859
Fax 022 3894922
Internet www.wolski.med.pl
Regon 01103538100000
E mail zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium W tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjal Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zadanie nr 1 poz. 1-4; 7-21 Certyfikat CE/Deklaracja zgodności, Zadanie nr 1 poz. 5-6 Certyfikat CE/Deklaracja zgodności, atest higieniczny Zadanie nr 2 Certyfikat CE/Deklaracja zgodności, Zadanie nr 3 Certyfikat CE/Deklaracja zgodności, Zadanie nr 4 Certyfikat CE/Deklaracja zgodności, Zadanie nr 5 Deklaracja zgodności - Atest higieniczny. - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania i której pozycji dany dokument dotyczy.
Inne dokumenty Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony Załącznik nr 8 - parametry techniczne dla poszczególnych zadań. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie ceny nie prowadzą/prowadzą do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - załącznik nr 7 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku sytuacji, której nie dało się przewidzieć lub zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, 2) zmiana sposobu realizacji zamówienia, w przypadku gdy zmiana jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego. 3) wydłużenie terminu gwarancji, o której mowa w § 5 umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, 4) wprowadzenie wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie dało się przewidzieć, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5) W razie zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 5
Spec www www.wolski.med.pl
Spec war Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 sekcja zamówień publicznych
Data skl 08/04/2016
Godz skl 08:00
Miejsce Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Kancelaria Główna pawilon nr 2
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Niniejsze zamówienie finansowane jest w ramach dotacji celowej na realizację zadania inwestycyjnego w zakresie ochrony zdrowia przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy. Zakup pierwszego wyposażenia nowego pawilonu kardiologicznego z Pracownią Diagnostyczno-Endoskopową - dotacja budżetowa. Zgodnie z planem rzeczowo - finansowym na rok 2016 realizacja zadnia inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja Szpitala Wolskiego. Uruchomienie nowego Pawilonu w strukturze Szpitala
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)