AZP/261/D/27/AI/P/2/2016 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB: - część 1 - dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, monitorów komputerowych, serwera, - część 2 - dostawa licencji oprogramowania antywirusowego, - część 3 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu biurowego.

Publication date 2016-03-31
End date 2016-04-08 12:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Serwery sieciowe,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33009 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302321108, 302313000, 302321304, 302372001, 489000007, 488210009, 487610000, 302321005, 302161306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na trzy części:

Część 1 - Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, monitorów komputerowych, serwera,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Część 2 - Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Część 3 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu biurowego,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełną i bezwarunkową gwarancję oraz serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - Załączniki Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
4. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, kompletny, po instalacji i uruchomieniu do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.

Opis

Część 1 - Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, drukarek, monitorów komputerowych, serwera,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.Część 2 - Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.Część 3 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu biurowego,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Ulica ul. Jana Kilińskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-089
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 7485400
Fax 085 7485627
Internet www.umb.edu.pl
Regon 00028860400000
E mail zampubl@umwb.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania oceny zgodności wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeństwa oraz posiada oznakowanie zgodności CE, a także posiada deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) prospekty (foldery, zdjęcia, itp.) producenta - tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych - potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach nr 2 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie urządzenia brak jest opisu danej funkcji urządzenia lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. część instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 4) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty 1) wypełniony przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniona tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia/FORMULARZ CENOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 3) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik nr 5 do SIWZ), 5) wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia),
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupującego.
Spec www www.umb.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych, pok. 231 (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Data skl 08/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Część 3 przedmiotowego postępowania - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i sprzętu biurowego - finansowana będzie z projektu pn.: Stworzenie referencyjnego modelu Diagnostyki Personalizowanej Guzów Nowotworowych w oparciu o analizę heterogenności guza z wykorzystaniem biomarkerów genomowych, transkryptomu i metabolomu oraz badań obrazowych PET/MRI jako narzędzia do wdrażania i monitorowania terapii zindywidualizowanej, akronim: MOBIT, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. 2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert Dotyczy części 1 i 3 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 1.1. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; 1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2.1. Cena ofertowa - 94%, 2.2. Termin dostawy - 6%. Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 94 C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 94 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 94%. Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium TERMIN DOSTAWY (TD): Zaoferowany termin dostawy: od 16 do 21 dni roboczych (maksymalny dopuszczony termin) od dnia zawarcia umowy - 2 pkt; Zaoferowany termin dostawy: od 11 do 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 4 pkt; Zaoferowany termin dostawy: od 5 do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - 6 pkt. UWAGA: W kryterium termin dostawy (TD,) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego terminu dostawy Zamawiający przyjmie termin maksymalny dopuszczony tj. 21 dni roboczych. Dotyczy części 2 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: 1.1. zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania; 1.2. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2.1. Cena ofertowa - 94%, 2.2. Wydłużony okres użytkowania licencji ponad standardowy określony w OPZ - 6%. Ad. 2.1. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium CENA OFERTOWA (C): C min. WP (C) = ---------- x 94 C of. gdzie: C min. - cena najniższa spośród badanych ofert, C of. - cena oferty badanej, 94 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 94%. Ad. 2.2. Ocena ofert w zakresie przedstawionego poniżej kryterium zostanie dokonana wg następujących zasad: kryterium WYDŁUŻONY OKRES UŻYTKOWANIA LICENCJI PONAD STANDARDOWY OKREŚLONY W OPZ (L): Zaoferowany okres użytkowania licencji określony w OPZ, tj. 36 miesięcy od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2019 r. - 0 pkt; Zaoferowany okres użytkowania licencji ponad standardowy określony w OPZ, tj. 37 miesięcy od 1 czerwca 2016 r. do 30 czerwca 2019 r. - 2 pkt; Zaoferowany okres użytkowania licencji ponad standardowy określony w OPZ, tj. 38 miesięcy - od 1 maja 2016 r. do 30 czerwca 2019 r. - 6 pkt. UWAGA: W kryterium wydłużony okres użytkowania licencji ponad standardowy określony w OPZ (L) ilość punktów obliczona będzie na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze zaoferowanego okresu użytkowania licencji, Zamawiający przyjmie standardowy okres opisany w OPZ, tj. 36 miesięcy od 1 lipca 2016 r. do 30 czerwca 2019 r. 2.3. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = WP (C) + (TD)/(L)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)