OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM

Publication date 2016-03-31
End date 2016-04-14 11:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72756 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego NND INTEGRUM do obsługi Szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową nad następującym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego:
1. OPROGRAMOWANIE:
1. NND 9000
2. NND Doc
3. NND Dynamic
4. NND Proces
5. NND Audit
6. NND Claims
z prawem eksploatacji na 20 jednoczesnych użytkowników. Szczegółowy obszar funkcjonalny produktu został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. KOMUNIKACJA Z SERWISEM:
Zamawiający jest upoważniony do kontaktów telefonicznych, faksowych, e-maliowych, z Wykonawcą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-16.00. W ramach usługi Serwis udziela porad i konsultacji odnośnie Oprogramowania. W ramach usługi Serwis jest upoważniony przez Zamawiającego do zdalnego dostępu do Bazy danych oraz możliwości zdalnego uruchomienia Aplikacji lub usunięcia Błędu Aplikacji.
3. SERWIS APLIKACJI
1) W ramach usługi Wykonawca będzie odpowiedzialny za przyjmowanie i obsługę Zamawiającego w zakresie Awarii, Błędów i Usterek zgodnie z czasami realizacji w przypadku:
a) Awarii uniemożliwiających w całości korzystanie z Programu (w tym w szczególności brak działania wszystkich funkcji Programu lub brak możliwości zalogowania się do programu:
- czas reakcji - 1 dzień roboczy od momentu zgłoszenia;
- czas usunięcia: 3 dni robocze od momentu diagnozy zgłoszonego problemu.
b) Błędu, który uniemożliwia lub znacząco utrudnia korzystanie z którejkolwiek funkcji Programu (w tym w szczególności brak możliwości korzystania z jednej z funkcji Programu, przy możliwości pełnego korzystania z innych)
- czas reakcji - 2 dni robocze od momentu zgłoszenia;
- czas usunięcia: 5 dni roboczych od momentu diagnozy zgłoszonego problemu.
c) Usterki, która nie uniemożliwia korzystania ze wszystkich przewidzianych funkcji Programu (w tym w szczególności niezgodności graficzne, brak opisów tekstowych pól)
- czas reakcji - 2 dni robocze od momentu zgłoszenia;
- czas usunięcia: 20 dni roboczych od momentu diagnozy zgłoszonego problemu
2) Zamawiający kontaktuje się z Serwisem na zasadach przewidzianych w pkt 2 KOMUNIKACJA Z SERWISEM. W trakcie kontaktu Serwis wraz z Zamawiającym podejmują działania mające na celu usunięcie awarii, błędu lub usterki, polegające na właściwym zdiagnozowaniu i określeniu uciążliwości, a następnie - w zależności od postawionej diagnozy - zainicjowaniu odpowiednich procedur naprawczych. W przypadku niemożliwości usunięcia któregokolwiek z wyżej wymienionych symptomów w czasie jego zgłoszenia i kontraktu z Serwisem, Serwis jest zobowiązany do jego usunięcia przy pomocy zdalnego dostępu, w kontakcie telefonicznym, faxowym, e-mailowym z Zamawiającym lub w szczególnych przypadkach stawiając się w siedzibie Zamawiającego.
3) W wyniku zdiagnozowania problemu w pierwszej kolejności poprawki wgrywane są do wersji testowej systemu, gdzie po przetestowaniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego zostają wgrane na środowisko produkcyjne NND INTEGRUM Zamawiającego.
4) W ramach umowy Zamawiający otrzymuje pełne wsparcie techniczne i e-mailowe serwisu oraz pakiet minimum 100 godzin, do wykorzystania na realizację szeregu czynności opisanych w pkt. 4 NADZÓR EKSPLOATACYJNY APLIKACJI.
4. NADZÓR EKSPLOATACYJNY APLIKACJI
Wykonawca będzie świadczył opiekę serwisową dotyczącą w każdym momencie jej trwania, aktualnie posiadanej wersji oprogramowania NND INTEGRUM. W ramach usługi serwisowej (oraz posiadania pakietu min. 100 godzin) Zamawiający może zlecić wykonanie szeregu prac o charakterze eksploatacyjnym, konserwacyjnym oraz konsultacyjnym wyszczególnionych poniżej:
1) rekonfiguracja i parametryzacja Oprogramowania w celu zoptymalizowania i podniesienia sprawności jego działania,
2) bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania narzędziowego i operacyjnego w celu podniesienia sprawności działania Oprogramowania,
3) odtwarzanie po awarii stanu Oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych,
4) doradztwo w zakresie rozbudowy środowiska informatycznego Zamawiającego.
5. NADZÓR EKSPLOATACYJNY BAZY DANYCH
W ramach usługi Wykonawca wykonywać będzie szereg prac o charakterze eksploatacyjnym i konserwacyjnym, mających na celu zapewnienie integralności, optymalności i bezpieczeństwa Bazy danych, a w szczególności:
1) bieżące monitorowanie konfiguracji Motoru bazy danych, w tym: sprawdzanie poprawności wykonywania backupu, sprawdzanie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel,
2) optymalizacja -tuningu motoru bazy danych i jej środowiska, w tym:
- czyszczenie i archiwizacja logów bazy danych,
- usunięcie, koniunkcja błędnych rekordów,
- strojenie pamięci - przestrzeń dostępna dla Motoru bazy danych w systemie operacyjnym,
- konfiguracja WE/WY - optymalne rozłożenie plików bazy danych na zasobach dyskowych dedykowanych pod Motor bazy danych,
3) instalacja uaktualnień Motoru bazy danych udostępnionych przez jego producenta.
4) bieżące monitorowanie stanu i pracy Bazy danych i Motoru bazy danych oraz na bieżąco reakcja na zauważone lub zgłoszone przez Zamawiającego anomalie.
6. NADZÓR AUTORSKI
W ramach usługi Wykonawca wykonywać będzie prace wyszczególnione poniżej, mające na celu zapewnienie ewaluacji Oprogramowania. Dzięki tej usłudze Zamawiający otrzymuje gwarancję poprawy jakości oraz poszerzenia funkcjonalności Systemu, jak również dostosowania go do zmian czynników wewnętrznych organizacji Zamawiającego oraz zewnętrznych będących efektem nowelizacji uwarunkowań prawnych:
1. prowadzenie rejestru zgłaszanych przez Zamawiającego Błędów Oprogramowania oraz sugestii dotyczących poprawy i dodania elementów funkcjonalnych,
2. wprowadzanie do Oprogramowania zmian wymaganych przez organizacje w stosunku do których Zamawiający ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości oraz innych, które albo istnieją albo powstaną w okresie obowiązywania Umowy, a wobec których Zamawiający będzie miał obowiązek prowadzenia sprawozdawczości,
3. okresowe instalowanie Upgradeow i Patchy Aplikacji, o których Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego o ukazaniu się Upgrade lub Patcha Aplikacji oraz uzgadnia z nim termin ich instalacji.
4. Zmiany funkcjonalne sugerowane przez Zamawiającego będą wprowadzane w terminach z nim uzgodnionych.
5. Prace nad zmianami w Oprogramowaniu związane ze zmianą przepisów będą rozpoczęte przez Wykonawcę nie później niż w dniu ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych dotyczących tych zmian.
6. Zmiany w Oprogramowaniu będą wykonywane przez Wykonawcę tak, aby termin instalacji Upgradeu lub Patcha Aplikacji związanych z tymi zmianami pozwalał na zastosowanie Oprogramowania zgodnie z terminami wymaganymi przez ustawy i przepisy wykonawcze, najpóźniej w dniu wejścia w życie. W przypadku gdyby termin ukazania się ustaw lub przepisów wykonawczych był krótszy niż 7 dni przed datą ich wejścia w życie i nie pozwalał na dostosowanie się do wymogów powyższych zapisów, Wykonawca poda termin dostarczenia i wprowadzenia Upgradeu lub Patcha Aplikacji zgodny z możliwościami realizacji, nie dłuższy jednak niż 14 dni od daty ukazania się ustaw i przepisów wykonawczych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
Ulica ul. Karowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-315
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5966160
Fax 022 5966474, 8279354
Internet www.szpitalkarowa.pl
Regon 00137222900000
E mail zam.pub@poczta.szpitalkarowa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Instrukcja obsługi systemu w części użytkownika i administratora w formie papierowej. Zamawiający wymaga dodatkowo załączenia do oferty instrukcji obsługi w formie elektronicznej (np. płyta CD). W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją elektroniczną, a wersją papierową Zamawiający za wiążąco uzna wersję papierową
Inne dokumenty Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego, jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Pakiet godzin opieki serwisowej
Kryt 2p 20
Spec www www.szpitalkarowa.pl
Spec war Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Data skl 14/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Szpital Kliniczny im. ks. Anny Mazowieckiej - Dział Zamówień Publicznych ul. Karowa 2; 00-315 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)