Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Szpitala Dziecięcego

Publication date 2016-04-01
End date 2016-04-14 08:45:00
Instytucja Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ubiory jednoczęściowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33363 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 182222003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Szpitala Dziecięcego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Niekłańska 4/24
Nr domu 4/24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 03-924
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5098403
Fax 022 5098404
Internet www.nieklanska.pl
Regon 00029735900000
E mail zp@nieklanska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawcy spełniają ten warunek wykazując, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej trzy dostawy ubrań ochronnych i roboczych - potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały należycie wykonane, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć: 1. Certyfikat zgodności na wyrób gotowy zgodnie z Polska Normą PN-P-84525 2. Certyfikat lub kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiony przez producenta z informacją na temat użytego materiału, zawierająca dane o: - przepisie konserwacji tkaniny, - składzie surowcowym, - masie powierzchniowej, - kurczliwości, temperaturze prania. 3. Tabele rozmiarów 4. Wzory - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty po jednej sztuce odzieży wybranego przez Wykonawcę rozmiaru 5. Na potwierdzenie warunków granicznych należy dołączyć do oferty aktualne katalogi ze zdjęciami oferowanych artykułów. 6. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych artykułów z zapisami SIWZ zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia wzorów zaoferowanych artykułów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a. zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b. zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy. c. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane. d. zmiana oferowanych artykułów na artykuły o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania artykułów z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana, e. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie. f. zmiana urzędowa stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT) g. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych); h. zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy w dniach (maksymalny termin dostawy 30 dni roboczych)
Kryt 2p 5
Spec www www.nieklanska.pl
Spec war Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro.
Data skl 14/04/2016
Godz skl 08:45
Miejsce Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)