| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Niekłańska 4/24
|
| Nr domu |
4/24
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
03-924
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 5098403
|
| Fax |
022 5098404
|
| Internet |
www.nieklanska.pl
|
| Regon |
00029735900000
|
| E mail |
zp@nieklanska.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
24
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Wiedza |
Wykonawcy spełniają ten warunek wykazując, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia - co najmniej trzy dostawy ubrań ochronnych i roboczych - potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały należycie wykonane, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
1. Certyfikat zgodności na wyrób gotowy zgodnie z Polska Normą PN-P-84525
2. Certyfikat lub kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiony przez producenta z informacją na temat użytego materiału, zawierająca dane o: - przepisie konserwacji tkaniny, - składzie surowcowym, - masie powierzchniowej, - kurczliwości, temperaturze prania.
3. Tabele rozmiarów
4. Wzory - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty po jednej sztuce odzieży wybranego przez Wykonawcę rozmiaru
5. Na potwierdzenie warunków granicznych należy dołączyć do oferty aktualne katalogi ze zdjęciami oferowanych artykułów.
6. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności zaoferowanych artykułów z zapisami SIWZ zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia wzorów zaoferowanych artykułów.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1) Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a. zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
b. zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
c. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.
d. zmiana oferowanych artykułów na artykuły o parametrach nie gorszych niż oferowany w przypadku wycofania artykułów z rynku, wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowana,
e. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie.
f. zmiana urzędowa stawki podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT)
g. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
h. zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych);
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy w dniach (maksymalny termin dostawy 30 dni roboczych)
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.nieklanska.pl
|
| Spec war |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro.
|
| Data skl |
14/04/2016
|
| Godz skl |
08:45
|
| Miejsce |
Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza SPZOZ, 03-924 Warszawa, ul. Niekłańskiej 4/24. Dział Zamówień Publicznych, budynek F, II piętro.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|