Dostawa programu do kosztorysowania w ramach zadania pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego Sulechów

Publication date 2016-04-01
End date 2016-04-11 09:30:00
Instytucja Gmina Sulechów
Miejscowość Sulechów
Województwo lubuskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33411 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu do kosztorysowania bez abonamentu na aktualizacje baz cenowych, na jedno stanowisko, w ramach zadania pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego Sulechów - zgodnie z poniższą specyfikacją:
1) Możliwości w zakresie kosztorysów:
1.1. tworzenie kosztorysów inwestorskich,
1.2. tworzenie kosztorysów ofertowych,
1.3. tworzenie kosztorysów powykonawczych,
1.4. tworzenie kosztorysów złożonych,
1.5. tworzenie kosztorysów wariantowych,
1.6. tworzenie kosztorysów wg FIDIC,
1.7. tworzenie kosztorysów w kalkulacji uproszczonej,
1.8. filtrowanie pozycji w kosztorysie,
1.9. graficzne porównanie kosztorysów,
1.10. rejestracje zmian i korekt w kosztorysie,
1.11. definiowanie i liczenie narzutów w sposób dowolny,
1.12. rozliczanie wykonanych robót,
1.13. współpraca z programem do planowania i harmonogramowania,
1.14. wymiana danych z innymi programami do kosztorysowania,
1.15. podział kosztorysu na działy,
1.16. Import przedmiaru (otwierania) z plików PDF,
1.17. import przedmiarów z innych programów do kosztorysowania,
1.18. zapis kosztorysów w wielu formatach - ath, XML (ath2), kst, prd, txt, csv.
2) Program musi posiadać, co najmniej:
2.1. pełną bazę katalogów norm typu KNR, KNNR, KNR-W, TZKNBK (PKZ), KNP, AT, AL i innych,
2.2. wyszukiwarkę katalogów norm,
2.3. możliwość tworzenia listy katalogów ulubionych i najczęściej wykorzystywanych,
2.4. możliwość tworzenia katalogów własnych (pozycji nie katalogowych),
2.5. możliwość wprowadzania kodów CPV,
2.6. zestawienia robocizny, materiału i sprzętu z filtrowaniem,
2.7. możliwość odczytywania kosztorysów wykonanych na programach, takich jak Edbud, Expert, Forte, Kobra, Leonardo, Norma, Rodos, Seko, Skobud, Strix, Sykal Winbud i Zuzia.
3) Wymagane funkcjonalności:
3.1. tworzenie pozycji z obmiarami złożonymi pozwalającymi na graficzną prezentację wyliczeń i umieszczanie w nich komentarzy,
3.2. tworzenie kosztorysów zawierających warianty, czyli tworzenie pozycji z kilkoma rozwiązaniami wykonania i materiałowymi, gdzie każdy element kosztorysu w zależności od wyboru może być ujęty w wartości bądź nie,
3.3. rejestracja zmian z możliwością ich zaakceptowania lub cofnięcia,
3.4. edycja każdego z elementów kosztorysu np. edycja i zmiana ceny,
3.5. jednoczesna praca, na co najmniej dwóch kosztorysach umożliwiająca przenoszenie danych z poszczególnych pozycji do nowotworzonego kosztorysu,
3.6. mechanizm służący do sprawdzenia poprawności kosztorysów,
3.7. funkcja dająca możliwość porównywania dwóch dowolnie wybranych kosztorysów z wyszczególnieniem różnic,
3.8. scalanie kilku kosztorysów (np. kosztorysów składowych) w jeden z automatycznym uwzględnieniem zmian w kosztorysie głównym przy ewentualnych zmianach w kosztorysach składowych,
3.9. rozliczanie wykonanych robót z podziałem na okresy lub etapy,
3.10. możliwość samodzielnego wprowadzenia cen do kosztorysu,
3.11. funkcja służąca do szybkiego ustawienia założonej wartości końcowej kosztorysu,
3.12. tworzenie własnych cenników na podstawie innych, wcześniej wycenionych kosztorysów,
3.13. wycena na podstawie wcześniej wykonanych kosztorysów,
3.14. współpraca z dostępnymi bazami cenowymi.
4) Program musi umożliwiać prace na jednostce z:
4.1. systemem operacyjnym MS Windows Vista, 7, 8, 10,
4.2. system jak w punkcie 4.1 w wersji 32-bitowej z możliwością przejścia do wersji 64-bitowej.
2. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Sulechów
Ulica Plac Ratuszowy 6
Nr domu 6
Miejscowosc Sulechów
Kod poczt 66-100
Wojewodztwo lubuskie
Tel 068 3851120
Fax 068 3854686
Internet www.sulechow.pl
Regon 00052676500000
E mail bz@sulechow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Wadium Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 2. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1) nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, 2) przedstawicieli stron.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 dodatkowy dostęp do bazy cenowej (max. 12 miesięcy)
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.sulechow.pl
Spec war Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pok nr 119b
Data skl 11/04/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, pok nr 002 - Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)