| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
|
| Ulica |
ul. Lwowska 60
|
| Nr domu |
60
|
| Miejscowosc |
Rzeszów
|
| Kod poczt |
35-301
|
| Wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Tel |
17 8664000
|
| Fax |
17 8664702
|
| Internet |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
| Regon |
69069752900000
|
| E mail |
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
7
|
| Wadium |
NIE DOTYCZY
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
|
| Wiedza |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży:
Dla Pakietu nr 1
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw na sprzęt komputerowy o wartości minimum: 45 000,00 zł
każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Dla Pakietu nr 2
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw na podzespoły do sprzętu informatycznego o wartości minimum: 20 000,00 zł
każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
| Potencjal |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
|
| Zdolne |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
|
| Sytuacja |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Dotyczy Pakietu nr 1 oraz Pakietu nr 2:
1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi producenta) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ, tj.; FORMULARZ TECHNICZNYCH.
2. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny złoży wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a) pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego,
b) wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego,
c) pełne warunki i zasady świadczenia usługi subskrypcji i konserwacji, gwarancji dla produktu równoważnego.
Dotyczy Pakietu nr 1:
1. Poświadczenie potwierdzające datę wytworzenia przedmiotu dostawy wystawionego w formie pisemnej przez producenta lub oficjalnego dystrybutora producenta na terenie Polski lub Unii Europejskiej.
2. Deklaracja zgodności CE dla komputera oraz monitora.
3. Dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, ISO 14001, Energy Star lub równoważnymi.
4. Certyfikat TCO dla oferowanego monitora.
5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
6. Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO9001.
|
| Inne dokumenty |
1) Wypełniony Formularz ofertowy.
2) Wypełniony Formularz cenowy.
3) Wypełniony Formularz techniczny.
4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń.
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy)
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
3. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów.
3. Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, a nadto gdy:
- zamawiający nie otrzyma w terminie środków finansowych,
- nastąpią przekształcenia własnościowe,
- nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne,
- nastąpią zmiany adresu,
-przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach
- cena nie wyższa niż w ofercie.
|
| Kryt cena |
C
|
| Spec www |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
| Spec war |
Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
|
| Data skl |
11/04/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
NIE DOTYCZY
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|