Dostawy produktów mleczarskich dla 20 WSZUR SP ZOZ w Krynicy-Zdroju

Publication date 2016-04-04
End date 2016-04-14 11:00:00
Instytucja 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Krynica-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Mleko,
  • Masło,
  • Ser świeży

Szczegóły

Numer ogłoszenia 33953 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 155000003, 155300002, 155421000, 155112108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wartość zamówienia poniżej 134 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica ul. Świdzińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Krynica-Zdrój
Kod poczt 33-380
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 4146900, 4146387
Fax 018 4146240
Internet www.sanatorium-wojskowe.pl
Regon 49004414700000
E mail 20wsur@sacz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 6
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wzór formularza ofertowego wraz z formularzem szczegółowym - zał. nr 1 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na następujących warunkach: 1. Rozwiązania umowy wraz z upływem, czasu na jaki została zawarta lub wraz z wyczerpaniem całkowitej wartości umowy brutto. 2. Wypowiedzenia umowy w razie opóźnień w realizacji przedmiotu umowy oraz nie dotrzymania terminów załatwiania reklamacji, a także w innych przypadkach nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących zmianę form, zasad lub sposobu organizowania i zapewniania wyżywienia przez Zamawiającego dla swoich kuracjuszy, pacjentów czy gości hotelowych zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na przedmiotowe zamówienie w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości powyższych okolicznościach. 4. Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: I) w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego, b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp, c) w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw; II) w zakresie zmian: a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, b) osób reprezentujących strony. 5. Zamawiający ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym w razie złożenia przez Zamawiającego trzykrotnej, uzasadnionej pisemnie reklamacji towaru lub sposobu i terminowości wykonywania dostaw. 6. Zamawiający w sytuacjach szczególnych dopuszcza możliwość zmian nazw produktów, producenta lub wielkości opakowania. Za sytuację szczególną uważa się: - zaprzestanie produkcji produktów będących przedmiotem dostawy, - wycofania tych produktów z obrotu, - brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 7. Wykonawca mając wiedzę o pojawiających się trudnościach, informuje na piśmie Zamawiającego w którym szczegółowo wyjaśnia przyczynę powyższych trudności, dołącza posiadane dokumenty o wycofaniu produktu z rynku oraz proponuje produkt równoważny, który zostanie poddany ocenie Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Warunki płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.sanatorium-wojskowe.pl
Spec war siedzibie Zamawiającego
Data skl 14/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 125, sekretariat, 1 piętro.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)