Dostawa i montaż wyposażenia do nowego przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej

Publication date 2016-04-04
End date 2016-04-12 12:00:00
Instytucja Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne,
  • Wyroby szklane,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75582 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 375000003, 391500008, 392900001, 391300002, 391310009, 391610008, 391100006, 392993007, 391413005, 397111309, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do nowego przedszkola w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa przedszkola na terenie Osiedla Pruślin w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Świetlicowej/Sportowej.
I. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6,
2. projekt wykonawczy - architektura wnętrz - załącznik nr 7.

II. Inne wymagania:
1. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 2 lat, licząc od dnia podpisania przez zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Gwarancji nie podlegają elementy małej i dużej motoryki oraz wyposażenie gabinetu logopedycznego, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).
UWAGA: okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Ulica Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
Nr domu 18
Miejscowosc Ostrów Wielkopolski
Kod poczt 63-400
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 062 5822400, 7366241
Fax 062 5918206
Internet www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Regon 00063197600000
E mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp
Czas D
Data zak 31/07/2016
Wadium Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Potencjal Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument wymieniony w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. może zostać złożony wspólnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt III.4.2. i III.4.3. potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: a) zmian warunków umowy w związku z zawarciem oraz zmianami umowy związanej z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych, b) zmian warunków umowy w związku ze zmianą uchwały budżetowej, c) zmiany sposobu spełnienia świadczenia - na skutek niedostępności na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowanych zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów/urządzeń lub pojawienia się na rynku materiałów/urządzeń nowej generacji albo nowych technologii - zmiana sprzętu na równoważną lub o lepszych parametrach za cenę nie wyższą niż podana w ofercie, d) zmiany parametrów technicznych wyposażenia, dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania będą równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeśli nie powodują zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, e) wydłużenia terminu w związku z przekroczeniem terminu wykonania robót budowlanych przez generalnego wykonawcę na przedmiotowym obiekcie przedszkola, f) wydłużenia terminu w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej wprowadzonych przez zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. Warunkiem dokonania ww. zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Pozostałe zmiany: zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu, osób do kontaktu itp.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
Spec war Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro). Cena: 46,00 zł.
Data skl 12/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 302 (III piętro)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)