Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych

Publication date 2016-04-04
End date 2016-04-12 10:00:00
Instytucja Główny Instytut Górnictwa
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75944 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Instytut Górnictwa
Ulica pl. Gwarków 1
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-166
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2581631-9
Fax 0322596533
Internet www.gig.katowice.pl
E mail bgxzg@gig.katowice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunków poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający oceni powyższe warunki w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ), wg formuły spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunków poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający oceni powyższe warunki w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ), wg formuły spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunków poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający oceni powyższe warunki w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ), wg formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunków poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający oceni powyższe warunki w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ), wg formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje w/w warunków poprzez stworzenie szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny ich spełniania. Zamawiający oceni powyższe warunki w oparciu o oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale w pkt. VI SIWZ (załącznik nr 2a do SIWZ), wg formuły spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów opisanych w pkt VI, ust 6 SIWZ, Wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt VI, ust 6 i ust 7 SIWZ, muszą być złożone w postaci oryginału lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy Wykonawca, w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SIWZ dostarczy jego kopie, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika.Pełnomocnictwo to winno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ pkt. VI, pkt. 3, 5.1, 5.2 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz przez podmioty zasoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1.Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu. b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, c) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; działania siły wyższej. d) Wykonawca gwarantuje zarówno stałość cen sprzedaży przedmiotu umowy przez cały okres obowiązywania umowy z tym zastrzeżeniem, że w wypadku zmiany urzędowej stawi (stawek) podatku VAT na przedmiot sprzedaży, strony dopuszczają zmianę treści umowy w taki sposób, że ceny netto, nie ulegną zmianie, a ceny brutto, ulegną zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku. Zmiana cen w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony. e) Dopuszcza się zmianę ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.gig.eu
Spec war Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), II piętro, pokój 226
Data skl 12/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), II piętro, pokój 226
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. Wszystkie szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 4) stanowiącym integralną część SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wykonawca zapewni gwarancję i rękojmię na okres 12 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury, przy czym data wystawienia faktury nie może być wcześniejsza niż data realizacji dostawy której ta faktura dotyczy. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego zobowiązujemy się w terminie do 24 godzin od otrzymania informacji wymienić wadliwe artykuły na nowe wraz z pełnym okresem gwarancyjnym. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2015. Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonej ilości i podaniem ceny jednostkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawca z tego tytułu nie może wystąpić z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)